Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Obwieszczenie

data wystawienia: 18.08.2017 14:10
status: zamknięte

GKiOŚ-RKŚ-IV.6220.10.2017

OBWIESZCZENIE


Na podstawie art. 7, 9 oraz art. 10 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 23 1257), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353 ze zm.) zawiadamiam, że w prowadzonym postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Realizacja stacji paliw w Słupsku na działce nr: 1280/2 wraz z budynkiem handlowym” na etapie ustawowej procedury opiniowania przedłożonego wniosku w zakresie potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania inwestycji na środowisko – Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Gdańsku oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Słupsku uznali za zbędne przeprowadzenie oceny oddziaływania przedmiotowego zamierzenia na środowisko. Na podstawie uzyskanych opinii oraz przedłożonej przez wnioskodawcę dokumentacji Prezydent Miasta Słupska wydał w niniejszej sprawie postanowienie, stwierdzając brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.

W toku prowadzonego postępowania administracyjnego ustalono więcej niż 20 stron postępowania. Zatem w niniejszym przypadku zastosowanie ma przepis art. 49 ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego i zawiadomienie podaje się do publicznej wiadomości w formie obwieszczenia. Strony mają możliwość zapoznania się z aktami sprawy oraz wypowiedzenia się co do zgromadzonych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Skorzystanie z tego prawa winno nastąpić w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego obwieszczenia w Urzędzie Miejskim w Słupsku – Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Plac Zwycięstwa 3, pokój 221 (poniedziałek 7.30-16.30, wtorek-czwartek 7.30-15.30, piątek 7.30-14.30). Po upływie wskazanego terminu organ przystąpi do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.

Doręczenie niniejszego obwieszczenia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od jego ogłoszenia. Data publikacji obwieszczenia stanowi datę ogłoszenia.

Z up. PREZYDENTA
Katarzyna Guzewska
DYREKTOR
WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ
I OCHRONY ŚRODOWISKA

Podmiot publikujący:
Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Informację wytworzył:
Pani Katarzynka Guzewska - Dyrektor Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Data wytworzenia:
17 sierpnia 2017
Informację opublikował:
Anna Wrótniak
Data publikacji:
18 sierpnia 2017

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek