Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Konsultacje społeczne dot. przebudowy ulicy Jałowcowej w Słupsku

data wystawienia: 24.03.2021 12:41
status: zamknięte


Prezydent Miasta Słupska

ogłasza konsultacje społeczne dotyczące

projektu zagospodarowania terenu przebudowy ulicy Jałowcowej w Słupsku


  1. Przedmiotem konsultacji jest projekt zagospodarowania terenu dla realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ulicy Jałowcowej”.

  2. Celem konsultacji jest poznanie opinii oraz zebranie uwag i propozycji mieszkanek i mieszkańców miasta Słupska do opracowanego projektu zagospodarowania terenu dla przebudowy przedmiotowej ulicy w Słupsku.

  3. Konsultacje będą trwały od 02 kwietnia 2021 r. do 23 kwietnia 2021 r.

  4. Mieszkańcy mogą zgłaszać uwagi pisemnie na adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Przemysłowa 73 oraz elektronicznie e-mail: konsultacje@zimslupsk.pl lub poprzez stronę https://slupsk.konsultacjejst.pl.

  5. Koncepcja zagospodarowania terenu wraz z opisem oraz formularz zgłaszania uwag konsultacyjnych stanowią załączniki nr 1, nr 2 i nr 3 do niniejszego ogłoszenia.

  6. Konsultacje mają zasięg lokalny.

  7. Konsultacje zostaną przeprowadzone w następujących formach:

  • telefonicznego kontaktu mieszkanek i mieszkańców miasta Słupska z pracownikiem merytorycznym przez cały okres trwania konsultacji społecznych w godzinach 8:00 - 14:00, od poniedziałku do piątku pod numerem telefonu 59 848 37 34,

  • dyżurów konsultacyjnych, które odbędą się 08 i 13 kwietnia 2021 r. w Zarządzie Infrastruktury Miejskiej w Słupsku przy ul. Przemysłowej 73 w godzinach 14:00 ÷ 17:00 – pod nr tel. 59 848-37-34 wew. 492. W trakcie dyżurów konsultacyjnych mieszkańcy będą mogli zasięgnąć telefonicznej informacji na temat koncepcji przedmiotowej przebudowy, a także uzyskają informację jak złożyć formularz w wersji papierowej z uwagami lub propozycjami do projektu,

  • udostępnienia dokumentów w formie elektronicznej na stronie internetowej ZIM (http://zimslupsk.pl/) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego (http://bip.um.slupsk.pl/) i www.slupsk.pl,

  • zgłaszania uwag za pomocą formularza konsultacyjnego, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia, który należy wypełnić i złożyć w wersji papierowej w siedzibie Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku (skrzynka podawcza) lub w wersji elektronicznej przesłać na adres e-mail: konsultacje@zimslupsk.pl w terminie do 23 kwietnia 2021 r. (w tytule maila należy wpisać: ,,Konsultacje społeczne – Przebudowa ulicy Jałowcowej”. )

  1. Za przeprowadzenie konsultacji społecznych odpowiedzialny jest Dyrektor Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.

  2. Konsultacje społeczne mają charakter opiniodawczy, a zgłaszane w ich trakcie uwagi nie są wiążące dla Miasta Słupska.


Podmiot publikujący:
Wydział Współpracy i Promocji
Informację wytworzył:
Marek Goliński Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
24 marca 2021
Informację opublikował:
Monika Węgrzyn
Data publikacji:
24 marca 2021
Nazwa pliku:
Ogłoszenie
Podmiot publikujący:
Wydział Współpracy i Promocji
Informację wytworzył:
Marek Goliński Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
24 marca 2021
Informację opublikował:
Monika Węgrzyn
Data publikacji:
24 marca 2021
Nazwa pliku:
Załącznik nr 1
Podmiot publikujący:
Wydział Współpracy i Promocji
Informację wytworzył:
Marek Goliński Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
24 marca 2021
Informację opublikował:
Monika Węgrzyn
Data publikacji:
24 marca 2021
Nazwa pliku:
Załącznik nr 2
Podmiot publikujący:
Wydział Współpracy i Promocji
Informację wytworzył:
Marek Goliński Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
24 marca 2021
Informację opublikował:
Monika Węgrzyn
Data publikacji:
24 marca 2021
Nazwa pliku:
Załącznik nr 3
Podmiot publikujący:
Wydział Współpracy i Promocji
Informację wytworzył:
Marek Goliński Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
24 marca 2021
Informację opublikował:
Monika Węgrzyn
Data publikacji:
24 marca 2021

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek