Podinspektor ds. obsługi kierownictwa
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR NA
wolne stanowisko pracy : Podinspektor ds. obsługi kierownictwa
w Biurze Prezydenta Miasta
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony – 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
-
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie, lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
wykształcenie średnie z wymaganym 3 – letnim stażem pracy lub wykształcenie wyższe bez wymaganego stażu pracy,
-
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
-
znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych,
-
podstawowa znajomość przepisów regulujących pracę administracji samorządowej,
-
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 2007r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz.U. z 2007r. Nr 13, poz. 82).
-
Wymagania dodatkowe:
-
mile widziany udokumentowany staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
-
znajomość protokołu dyplomatycznego i zasad savoir-vivre,
-
umiejętność redagowania pism oraz umiejętność sporządzania syntetycznych notatek,
-
komunikatywność, systematyczność,
-
umiejętność argumentowania,
-
kreatywność, otwartość na otoczenie,
-
umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
-
umiejętność współpracy w zespole,
-
odporność na stres,
-
dyspozycyjność, obowiązkowość,
-
punktualność,
-
wysoka kultura osobista.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka: Praca na powyższym stanowisku polega na organizowaniu pracy członka kierownictwa, zapewnieniu właściwego funkcjonowania sekretariatu oraz nadzoru nad obiegiem korespondencji wpływającej do sekretariatu.
Ważniejsze zadania:
-
nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sekretariatu członka kierownictwa,
-
załatwianie spraw zleconych bezpośrednio przez członka kierownictwa ,
-
prowadzenie terminarza narad i spotkań z udziałem członka kierownictwa oraz organizowanie tych spotkań,
-
przygotowywanie tygodniowych informacji o planowanych działaniach przez członka kierownictwa
-
przyjmowanie i przedkładanie członkowi kierownictwa pism zastrzeżonych do jego wglądu,
-
rejestrowanie pism skierowanych do członka kierownictwa,
-
udzielanie bieżącej informacji interesantom, w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych,
-
organizowanie przyjęć interesantów przez członka kierownictwa w sprawach skarg i wniosków oraz nadzór nad prawidłowym prowadzeniem rejestru interwencji mieszkańców,
-
tłumaczenie korespondencji i dokumentów zagranicznych
-
zastępstwo na czas nieobecności pracownika ds. obsługi sekretariatu członka kierownictwa
4. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
list motywacyjny,
-
dokumenty potwierdzające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów),
-
kserokopie świadectw pracy,
-
kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem (druk do pobrania poniżej),
-
oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności (druk do pobrania poniżej),
-
inne dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń
o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje),
-
kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), a w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość,
-
zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:
„ Nabór na stanowisko: Podinspektor ds. obsługi kierownictwa w terminie do dnia 1 lutego 2016r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.umslupsk.oitbd.pl/) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny, CV powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez Urząd Miejski w Słupsku zgodnie z obowiązującymi przepisami.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
PODINSPEKTOR DS. BEZPOŚREDNIEJ OBSŁUGI KIEROWNICTWA
W SAMODZIELNYM REFERACIE OBSŁUGI KIEROWNICTWA
Informuję, że w wyniku naboru na w/w. stanowisko, nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
Uzasadnienie nie zatrudnienia żadnego kandydata:
Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydatów zgodnie z kryterium punktowym, w której żaden z kandydatów nie otrzymał powyżej 50% punktów możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Pani Iwona Wójcik - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 18 stycznia 2016
- Informację opublikował:
- Małgorzata Przybyła
- Data publikacji:
- 26 lutego 2016