Stanowisko ds. informatycznych - Administrator systemów informatycznych
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR NA
wolne stanowisko pracy ds. informatycznych – Administrator
systemów informatycznych
w Wydziale Organizacji Urzędu – Referat Informatyczny
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
1. Wymagania niezbędne:-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie: wyższe lub średnie informatyczne;
-
doświadczenie zawodowe: praca na takich samych lub podobnych stanowiskach, jak objęte naborem lub odbyta praktyka zawodowa albo staż min. 3 lata;
-
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
-
administrowanie systemami Linuks min. 3 lata;
-
posiadanie certyfikatu Cisco CCNA;
-
znajomość relacyjnych baz danych,
-
bardzo dobra znajomość systemów Windows AD,
-
znajomość języków programowania np. PHP,
-
umiejętność czytania dokumentacji technicznej;
-
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 2007r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej ( Dz. U. z 2007r. Nr 13, poz. 82 ).
-
mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej;
-
umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu skaner, fax, kserokopiarka;
-
mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
-
komunikatywność;
-
kreatywność;
-
umiejętność argumentowania;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
odporność na stres;
-
umiejętność kierowania zespołem.
Ogólna charakterystyka:
Administrator systemów informatycznych – realizacja zadań własnych gminy.
Ważniejsze zadania:
-
Pełnić obowiązki Administratora Systemów Informatycznych:
- Zintegrowany System Zarządzania Gminą KSAT 2000i w zakresie eksploatowanych modułów.
W zakres administrowania systemem wchodzi:
-
administracja kontami użytkowników (nadawanie uprawnień),
-
konfiguracja sterowników drukarek,
-
administracja bazami danych,
-
tworzenie i modyfikowanie formularzy wydruków,
-
konfigurowanie parametrów w aplikacjach, wprowadzanie nowych wersji aplikacji oraz usuwanie drobnych błędów,
-
zgłaszanie usterek do twórców oprogramowania.
- STRONY INTERNETOWE - Biuletyn Informacji Publicznej/ Portal Konsultacji Społecznych/ Portal Edukacyjny/ Portal Intranetowy.
W zakres administrowania systemem wchodzi:
-
administracja kontami użytkowników (nadawanie uprawnień),
-
budowanie struktury strony internetowej,
-
umieszczanie na stronie informacji podlegających opublikowaniu,
-
przygotowanie w wersji elektronicznej materiałów do publikacji na stronie, które dostarczone zostały w wersji papierowej.
- USC – System Urząd Stanu Cywilnego;
- System Płatnik (ZUS);
- Program ARCHIT – Rejestr z zakresu prawa budowlanego;
- DGA QUALITY/LEARNING – Zintegrowany System Zarządzania;
- eDZIENNIK - System dzienników elektronicznych placówek oświatowych;
- System KLUCZ – system zarządzania uprawnieniami do kluczy;
- System SIOŚ – system informacji o środowisku;
- ZEUS – zintegrowana ewidencja uprawnień systemowych;
- CEIDG - centralna ewidencja i informacja o działalności gospodarczej;
- HELP DESK – system ewidencja i informacja o działalności gospodarczej;
- SHRIMP – system harmonogramowania, rejestrowania i monitorowania pomocy publicznej;
- eMANDAT – System obsługi Straży Miejskiej;
- BESTIA - System do obsługi sprawozdawczości budżetowej;
- ŻRÓDŁO – wydzielony system MAiC.
W zakresie administrowania wchodzi:
-
administracja kontami użytkowników (nadawanie uprawnień),
-
administracja bazami danych,
-
konfigurowanie parametrów w aplikacjach, wprowadzanie nowych wersji aplikacji oraz usuwanie drobnych błędów.
-
Nadzorować wykonanie kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczać nośniki z zapisanymi danymi w sejfie ognioodpornym.
-
Instalowanie nowo zakupywany sprzęt i oprogramowanie na stanowiskach roboczych.
-
Usuwać usterki oraz rozwiązywać problemy zgłaszanie przez użytkowników zarówno w sprzęcie informatycznym jak i w oprogramowaniu z wykorzystaniem systemu Help-Desk.
-
Sprawdzać system pod kątem obecności wirusów komputerowych.
-
Wykonywać drobne naprawy sprzętu komputerowego.
-
Przekazywać sprzęt komputerowy do naprawy zarówno serwisowej jak i po serwisowej oraz współpracować z firmami serwisującymi sprzęt.
-
Konfigurować, kontrolować i konserwować kioski multimedialne eksploatowane w Urzędzie.
-
Konserwować sprzęt komputerowy.
-
Pełnić obowiązki Administratora Sieci, w tym:
-
administrować wszystkimi serwerami w sieci Urzędu tj. konfigurować, nadawać prawa dostępu, wykrywać oraz usuwać uszkodzenia,
-
codzienne wykonywać kopie danych z administrowanych serwisów,
-
zarządzać sieciami komputerowymi w Urzędzie,
-
nadzorować pracę składników cieci (serwery, rutery, terminale, komputery osobiste),
-
zapewnić bezawaryjną pracę sprzętu,
-
obsługiwać system poczty elektronicznej i serwery WWW,
-
instalować i instruować użytkowników na temat zagrożeń i problemów sieci,
-
zapewnić bezpieczeństwo sieci poprzez system haseł i innych zabezpieczeń (np. skanerów antywirusowych, zapór ogniowych itp.).
-
uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym,
-
wymuszona pozycja ciała,
-
budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych;
-
oświadczenie o niekaralności;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość;
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
-
dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).
7. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. informatycznych – Administrator systemów informatycznych w Wydziale Organizacji Urzędu – Referat Informatyczny”, w terminie do dnia 8 sierpnia 2016 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Referacie Kadr Wydziału Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego
w Słupsku.
Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Referacie Kadr.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 5,6 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. informatycznych - Administrator systemów informatycznych w Wydziale Organizacji Urzędu - Referat Informatyczny
Informuję, że w wyniku zakończenia naboru na w/w. stanowisko został wybrany Pan Paweł Ratajski zam. Słupsk.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydatów zgodnie z kryterium punktowym, w której Pan Paweł Ratajski uzyskał najwyższą liczbę punktów, tj. 16 na 30 możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Iwona Wójcik Sekretarz Miasta
- Data wytworzenia:
- 27 lipca 2016
- Informację opublikował:
- Małgorzata Przybyła
- Data publikacji:
- 23 sierpnia 2016