stanowisko ds. rejestracji pojazdów w Centrum Obsługi Mieszkańców
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR NA
wolne stanowisko pracy ds. rejestracji pojazdów
w Centrum Obsługi Mieszkańców
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie: wyższe – z wymaganym 3-letnim stażem pracy;
-
znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych;
-
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych.
2. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej,
-
znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego;
-
znajomość ustaw i rozporządzeń dotyczących:
-
prawa o ruchu drogowym;
-
rejestracji i oznaczania pojazdów oraz szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu i wzorów dokumentów w tych sprawach,
-
dostępu do informacji publicznej, ochrony danych osobowych;
-
instrukcji kancelaryjnej;
-
kodeksu postępowania administracyjnego.
-
znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu podstawowym;
-
komunikatywność, kreatywność;
-
odporność na stres;
-
umiejętność argumentowania oraz wnikliwej analizy prowadzonych spraw;
-
dobra organizacja pracy własnej;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
umiejętność pracy pod presją czasu;
-
wysoka kultura osobista.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za rejestrację pojazdów w systemie POJAZD.
-
rejestracja pojazdów;
-
wydawanie wtórnika dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu, nalepki kontrolnej, nowych znaków legalizacyjnych;
-
przyjmowanie od właściciela zawiadomienia o zbyciu pojazdu;
-
wyrejestrowanie pojazdu na wniosek właściciela;
-
wydawanie zaświadczeń potwierdzających dane zawarte w zagubionym dowodzie rejestracyjnym lub karcie pojazdu;
-
zwrot dowodu rejestracyjnego właścicielowi pojazdu po ustaleniu przyczyny zatrzymania.
4. Warunki pracy na stanowisku:
-
uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym,
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej,
-
wymuszona pozycja ciała,
-
budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
5. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy; ( do pobrania poniżej)
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności; ( do pobrania poniżej)
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
dokument potwierdzający znajomość języka obcego;
-
kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość;
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
6. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.
7. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:
„ Nabór na stanowisko ds. rejestracji pojazdów w Centrum Obsługi Mieszkańców ”, w terminie do dnia 19 grudnia 2016 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Referacie Kadr Wydziału Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Referacie Kadr.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,66 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. rejestracji pojazdów w Centrum Obsługi Mieszkańców
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko, została wybrana Pani Agnieszka Antczak, zam. Słupsk.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Kandydat, który wygrał nabór i został zatrudniony na stanowisku ds. rejestracji pojazdów w Centrum Obsługi Mieszkańców zrezygnował z dalszego zatrudnienia. W związku z powyższym Komisja Rekrutacyjna dokonała kolejnego wyboru kandydatki Pani Agnieszki Antczak, która w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, zgodnie z kryterium punktowym, uzyskała drugą lokatę, otrzymując 23 punkty tj. 30 możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Z-up Prezydenta Dyrektor WZF Edyta Kostarczyk
- Data wytworzenia:
- 16 marca 2017
- Informację opublikował:
- Małgorzata Jereczek
- Data publikacji:
- 17 marca 2017