stanowisko ds. organizacyjnych i nadzoru właścicielskiego w Wydziale Organizacji Urzędu
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy ds. organizacyjnych i nadzoru właścicielskiego
w Wydziale Organizacji Urzędu
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne;
-
znajomość obsługi komputera oraz podstawowych systemów informatycznych;
-
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
2. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziany roczny staż pracy;
-
mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej;
-
mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego;
-
znajomość podstawowych przepisów z zakresu ustaw:
-
o finansach publicznych,
-
Kodeks spółek handlowych,
-
o gospodarce komunalnej,
-
Zarządzenie Nr 584/OU/2016 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 3 sierpnia 2016 roku w sprawie wprowadzenia zasad nadzoru właścicielskiego nad jednoosobowymi spółkami z udziałem Miasta Słupska,
-
komunikatywność;
-
kreatywność, umiejętność argumentowania;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
odporność na stres i presję czasu.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Koordynowanie i organizowanie prac Sekretarza Miasta w zakresie organizacyjnego nadzoru właścicielskiego nad spółkami podległymi Prezydentowi Miasta Słupska oraz zasad funkcjonowania kontroli zarządczej w Mieście Słupsku.
Ważniejsze zadania:
-
przygotowywanie uchwał zgromadzenia wspólników;
-
utrzymywanie bieżących kontaktów z zarządami spółek i radami nadzorczymi tych spółek;
-
realizowanie stałych i specjalnych zadań w ramach nadzoru właścicielskiego,
-
przygotowywanie wstępnej dokumentacji dotyczącej naborów do rad nadzorczych oraz zarządów spółek, organizowanie spotkań z organami spółek;
-
przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji w zakresie udziałów Miasta Słupska;
-
bieżąca analiza przepisów prawnych w zakresie kontroli zarządczej.
4. Warunki pracy na stanowisku:
-
uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym,
-
wymuszona pozycja ciała,
-
budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
5. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy; ( do pobrania poniżej)
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności; ( do pobrania poniżej)
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
kserokopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego;
-
kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość;
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
-
dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).
6. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.
7. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ds. organizacyjnych i nadzoru właścicielskiego w Wydziale Organizacji Urzędu”, w terminie do dnia 21 grudnia 2016 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Referacie Kadr Wydziału Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Referacie Kadr.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych 6,66%.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. organizacyjnych i nadzoru właścicielskiego
w Wydziale Organizacji Urzędu
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko, został wybrany Pan Michał Studziński zam. Jezierzyce.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydatów zgodnie z kryterium punktowym, w której Pan Michał Studziński uzyskał najwyższą liczbę punktów tj. 24 na 30 możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Z-up Prezydenta Dyrektor WZF Edyta Kostarczyk
- Data wytworzenia:
- 9 grudnia 2016
- Informację opublikował:
- Iwona Gromnicka
- Data publikacji:
- 16 stycznia 2017