stanowisko Aplikanta Straży Miejskiej w Komendzie Straży Miejskiej w Słupsku ( 2 etaty
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR NA
wolne stanowisko Aplikanta Straży Miejskiej
w Komendzie Straży Miejskiej w Słupsku ( 2 etaty)
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
-
obywatelstwo polskie;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie: co najmniej średnie;
-
znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych;
-
ukończone 21 lat;
-
uregulowany stosunek do służby wojskowej;
-
posiadanie prawa jazdy kat. B;
-
bardzo dobra sprawność fizyczna i psychiczna – pozwalająca na zatrudnienie na określonym stanowisku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 sierpnia 2010 r. w sprawie badań psychologicznych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. Nr 150, poz. 1012);
-
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych.
Warunkiem zawarcia umowy o pracę jest ukończenie kursu podstawowego na strażnika gminnego ( miejskiego) z wynikiem pozytywnym – na własny koszt.
-
mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej;
-
znajomość przepisów z zakresu ustawy: o strażnikach gminnych, policji, samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks wykroczeń, Kodeks pracy, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych;
-
mile widziana znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym;
-
mile widziany ukończony kurs podstawowy na strażnika gminnego (miejskiego) potwierdzony stosownym świadectwem;
-
znajomość topografii Słupska;
-
komunikatywność; sumienność; skrupulatność; dyskrecja; umiejętność argumentowania;
-
dobra organizacja pracy własnej; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres; umiejętność pracy pod presją czasu; dyspozycyjność; odpowiedzialność za podejmowane decyzje; wysoka kultura osobista.
Ogólna charakterystyka:
Wykonywanie czynności wynikających z ustaw i aktów prawa miejscowego, związanych z zapewnieniem ładu i porządku w przydzielonym rejonie służbowym.
Ważniejsze zadania:
-
udział w zabezpieczeniu imprez i uroczystości na terenie Miasta Słupska;
-
prowadzenie rozpoznania przydzielonego rejonu służbowego pod względem osobowym, terenowym oraz zjawisk i zdarzeń wywierających wpływ na stan porządkowy i bezpieczeństwo w rejonie;
-
podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia życia, zdrowia lub mienia a także w przypadku naruszenia dóbr osobistych ludzi;
-
ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej;
-
reagowanie zgodne z aktualnymi przepisami na przejawy łamania prawa.
-
na wolnym powietrzu przy zmiennych warunkach atmosferycznych,
-
praca w trudnych warunkach związana ze stresem wynikającym z dużej presji w zakresie wydawania obiektywnej decyzji,
-
odporność na stres.
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy; ( do pobrania poniżej)
-
oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności; ( do pobrania poniżej)
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość;
-
kserokopia książeczki wojskowej;
-
kserokopia prawa jazdy kat. B;
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
7. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Aplikanta / Strażnika Straży Miejskiej w Komendzie Straży Miejskiej w Słupsku, w terminie do 27 grudnia 2016 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Referacie Kadr Wydziału Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Referacie Kadr.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,34 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
Aplikanta Straży Miejskiej w Komendzie Straży Miejskiej w Słupsku.
Informuję, że w wyniku naboru na w/w. stanowisko, nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydata zgodnie z kryterium punktowym, w której kandydat nie otrzymał powyżej 50% punktów możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Z-up Prezydenta Dyrektor WZK Edyta Kostarczyk
- Data wytworzenia:
- 15 grudnia 2016
- Informację opublikował:
- Iwona Gromnicka
- Data publikacji:
- 17 stycznia 2017