stanowisko Kierownika Referatu Informatycznego w Wydziale Organizacji Urzędu
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR NA
wolne stanowisko pracy Kierownika Referatu Informatycznego
w Wydziale Organizacji Urzędu
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie: wyższe o kierunku informatycznym lub inne techniczne zgodne z wymaganiami na stanowisku, którego nabór dotyczy – z wymaganym 4-letnim stażem pracy lub prowadzenie przez co najmniej 4 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku Kierownika Referatu Informatycznego;
-
znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych;
-
znajomość technologii LAN/WAN, Oracle,SQL, MySQL;
-
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
-
znajomość przepisów:
-
ustawa o samorządzie gminnym;
-
ustawa o ochronie danych osobowych;
-
ustawy o pracownikach samorządowych;
-
ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych;
-
doświadczenie w administrowaniu systemami informatycznymi;
-
doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi;
-
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
-
wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych ukierunkowanych na obsługę klienta wewnętrznego ;
-
samodzielność w działaniu i właściwe wyznaczanie priorytetów w realizacji zadań;
-
odporność na stres;
-
umiejętność pracy pod presją czasu;
-
umiejętność motywowania i wspierania innych w działaniu;
-
umiejętność podejmowania decyzji;
-
umiejętności analityczne i negocjacyjne;
-
wysoki poziom kultury osobistej.
Ogólna charakterystyka:
Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego oraz realizowanie zadań merytorycznych polegających na administrowaniu systemami informatycznymi, opracowywaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań i technologii informatycznych oraz monitoringu finansowym budżetu.
Ważniejsze zadania:
-
nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu;
-
określanie strategii IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta;
-
nadzorowanie projektów informatycznych;
-
kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych;
-
nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów;
-
nadzorowanie archiwizacji danych informatycznych;
-
dbanie o rozwój oprogramowania, także poprzez organizowanie i prowadzenie szkoleń;
-
współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.;
-
nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania i przepływu informacji;
-
zarządzanie, monitorowanie oraz rozwój sieci teleinformatycznej;
-
zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku,
-
pełnienie obowiązków Administratora Systemów Informatycznych:
- DGA PROCESS/QUALITY/LEARNING – Zintegrowany System Zarządzania;
- system KLUCZ – systemu zarządzania uprawnieniami do kluczy;
- ZEUS – zintegrowanej ewidencji uprawnień systemowych;
- HELP DESK – systemu zgłaszania problemów, usterek;
- Biuletynu Informacji Publicznej;
-
przygotowywanie procedur oraz schematów niezbędnych dla zapewnienia ciągłości pracy systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności pracy systemów;
-
dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne;
-
prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;
-
prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji;
-
zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa;
-
przygotowywanie specyfikacji technicznych dotyczących sprzętu i oprogramowania, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych oraz nadzór nad realizacją umów w zakresie podległych zadań;
-
tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji;
-
aktualizowanie informacji z zakresu publikacji w systemie DGA;
-
aktualizowanie informacji z zakresu publikacji w BIP;
-
nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;
-
nadzór nad ewidencją uprawnień i identyfikatorów do systemów informatycznych;
-
opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego;
-
koordynacja informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta;
-
współpraca z jednostkami i spółkami w zakresie rozwoju systemu IT i elementów Smart City;
-
nadzór techniczny nad funkcjonowaniem stron internetowych administrowanych przez Urząd Miejski w Słupsku.
4. Warunki pracy na stanowisku:
-
uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym,
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej,
-
wymuszona pozycja ciała,
-
budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
kserokopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego;
-
kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość;
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
-
dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).
7. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko: Kierownika Referatu Informatycznego w Wydziale Organizacji Urzędu ”, w terminie do dnia 27 grudnia 2016 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Referacie Kadr Wydziału Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Referacie Kadr.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,34 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
Kierownika Referatu Informatycznego
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko, został wybrany Pan Wojciech Wrześniewski zam. Lębork.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydatów zgodnie z kryterium punktowym, w której Pan Wojciech Wrześniewski uzyskał najwyższą liczbę punktów tj. 24 na 30 możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Z-up Prezydenta Dyrektor WZK Edyta Kostarczyk
- Data wytworzenia:
- 15 grudnia 2016
- Informację opublikował:
- Iwona Gromnicka
- Data publikacji:
- 13 stycznia 2017