stanowisko ds. kontrolingu i analiz finansowych w Referacie Planowania i Kontrolingu Finansowego Wydziału Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy ds. kontrolingu i analiz finansowych
w Referacie Planowania i Kontrolingu Finansowego
Wydziału Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia umowy.
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym z wymaganym 3- letnim stażem pracy;
-
znajomość obsługi komputera oraz podstawowych systemów informatycznych;
-
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 2007r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
-
mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej;
-
znajomość przepisów:
-
ustawa o finansach publicznych;
-
Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych;
-
ustawa o samorządzie gminnym;
-
mile widziana znajomość języka angielskiego;
-
łatwość komunikacji;
-
kreatywność;
-
umiejętność argumentowania;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
odporność na stres;
-
wysoka kultura osobista.
Ogólna charakterystyka:
Do zadań inspektora należeć będzie m.in. sporządzanie analiz związanych z budżetem Miasta Słupska oraz tworzenie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie.
Ważniejsze zadania:
-
realizowanie zadań w zakresie kontrolingu budżetu miasta jak i planów finansowych jednostek organizacyjnych dot. dochodów i wydatków bieżących, w szczególności uzyskiwanie bieżących informacji o przyczynach odchyleń, ich analiza, przygotowywanie zbiorczych tabel i prezentacji;
-
przygotowywanie projektu budżetu zgodnie z uchwalonymi procedurami, szczegółowością oraz materiałami informacyjnymi tworzącymi projekt w zakresie dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów;
-
przygotowywanie publikacji tekstu uchwały budżetowej wraz z objaśnieniami w formie książki budżetowej;
-
sporządzanie sprawozdania rocznego – na podstawie materiałów źródłowych zebranych od dysponentów środków budżetowych – z wykonania budżetu i przedkładanie go w obowiązującym trybie Radzie Miejskiej i RIO;
-
sporządzanie informacji z wykonania budżetu za I półrocze – na podstawie materiałów źródłowych zebranych od dysponentów środków budżetowych – z wykonania budżetu i przedkładanie go w obowiązującym trybie Radzie Miejskiej i RIO;
-
sporządzanie planu finansowego Urzędu przy współudziale wydziałów merytorycznych;
-
sporządzanie projektów uchwał Rady Miejskiej zmieniających budżet w ciągu roku budżetowego wraz z załącznikami i objaśnieniami.
-
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy; ( do pobrania poniżej)
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i oświadczenie o niekaralności; ( do pobrania poniżej)
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość;
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
-
dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).
7. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
„ Nabór na stanowisko ds. kontrolingu i analiz finansowych w Referacie Planowania i Kontrolingu Finansowego Wydziału Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego”, w terminie do dnia 23 stycznia 2017 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Referacie Kadr Wydziału Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Referacie Kadr.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,25 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. kontrolingu i analiz finansowych
w Referacie Planowania i Kontrolingu Finansowego
Wydziału Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko, została wybrana Pani Agnieszka Ryczkowska zam. Słupsk.
Uzasadnienie dokonanego wyboru: Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydatów zgodnie z kryterium punktowym, w której Pani Agnieszka Ryczkowska uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 25 na 30 możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Z-up Prezydenta Dyrektorka WZF Edyta Kostarczyk
- Data wytworzenia:
- 11 stycznia 2017
- Informację opublikował:
- Iwona Gromnicka
- Data publikacji:
- 31 stycznia 2017