stanowisko ds. projektów na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska w Wydziale Zarządzania Funduszami
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR NA
wolne stanowisko pracy ds. projektów na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska
w Wydziale Zarządzania Funduszami
w wymiarze etatu: pełnym / zastępstwo
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie: wyższe z wymaganym 3- letnim stażem pracy;
-
znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych;
-
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
2. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziana praca w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego;
-
znajomość zagadnień lu doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowania i realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych, w szczególności projektów infrastrukturalnych;
-
mile widziana znajomość języka angielskiego;
-
komunikatywność, kreatywność;
-
odporność na stres;
-
umiejętność argumentowania;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
umiejętność pracy pod presją czasu;
-
wysoka kultura osobista.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się pozyskiwaniem środków pozabudżetowych na realizacją projektów infrastrukturalnych i społecznych Miasta oraz rozliczaniem realizowanych projektów infrastrukturalnych i społecznych, współfinansowanych ze środków pozabudżetowych.
Ważniejsze zadania:
-
pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego,
-
koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych oraz rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych,
-
współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami.
4. Warunki pracy na stanowisku:
-
uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
5. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy; ( do pobrania poniżej)
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności; ( do pobrania poniżej)
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość;
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
-
dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywiln
6. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru
7. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami (pok.100) Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. projektów na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska w Wydziale Zarządzania Funduszami – zastępstwo ”, w terminie do dnia 9 lutego 2017 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,25 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. projektów na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska
w Wydziale Zarządzania Funduszami
Informuję, że w wyniku naboru na w/w stanowisko, nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
Uzasadnienie nie zatrudnienia żadnego kandydata:
Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny Kandydatów i nie rekomenduje do zatrudnienia żadnego kandydata, gdyż wszyscy uzyskali poniżej 50% punktów możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Z-up Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka WZF Edyta Kostarczyk
- Data wytworzenia:
- 30 stycznia 2017
- Informację opublikował:
- Małgorzata Jereczek
- Data publikacji:
- 10 marca 2017