Stanowisko Koordynatorki/ Koordynatora ds. estetyzacji przestrzeni publicznych i opieki nad zabytkami w Wydziale Polityki Przestrzennej
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
Koordynatorki/ Koordynatora ds. estetyzacji przestrzeni publicznych i opieki nad zabytkami
w Wydziale Polityki Przestrzennej
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony – 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie: wyższe magisterskie o kierunku architektura;
-
co najmniej 3 – letni staż pracy i doświadczenie zawodowe związane z wykształceniem;
-
doświadczenie w zarządzaniu zespołem – co najmniej 2 lata;
-
znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych (AutoCad, Corel, Legislator, Pakiet Office);
-
wysokie kompetencje behawioralne: współpraca z ludźmi, umiejętność argumentowania, nastawienie na realizację celów;
-
znajomość ustaw o:
a) planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
b) rewitalizacji;
c) zmianie ustaw w związku ze wzmocnieniem narzędzi ochrony krajobrazu;
d) ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
-
orientacja w przepisach: prawo budowlane, o gospodarce nieruchomościami, prawo ochrony środowiska, o ochronie przyrody, o ochronie gruntów rolnych i leśnych, o samorządzie gminnym;
-
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
2. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziane dodatkowe wykształcenie w zakresie ochrony zabytków;
-
znajomość najnowszych trendów w planowaniu przestrzeni publicznej, wysokie poczucie estetyki;
-
mile widziana znajomość programów do tworzenia wizualizacji 3D;
-
umiejętność korzystania z portalu Geoportal i WebEwid;
-
mile widziana znajomość języków obcych;
-
umiejętność prezentacji projektów w mowie i piśmie;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
analityczne myślenie;
-
odporność na stres;
-
komunikatywność, kreatywność;
-
analityczne myślenie;
-
samodzielność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka: Osoba odpowiedzialna za koordynację pracy i współpracę z wydziałami Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie estetyzacji przestrzeni publicznych i opieki nad zabytkami.
Ważniejsze zadania:
-
koordynowanie pracy zespołu pracowników w zakresie współpracy z wydziałami Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie estetyzacji przestrzeni publicznych i opieki nad zabytkami;
-
współpraca z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków;
-
opracowanie zasad lokalizacji i form reklam, elementów drobnego handlu;
-
konsultowanie zasad tożsamości wizualnej miasta: kolorystyka, system informacji miejskiej;
-
czynny udział w formułowaniu zapisów oraz standaryzacja zapisów planów miejscowych dotyczących przestrzeni publicznych;
-
współpraca, koordynacja i tworzenie gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji;
-
koordynacja i uzgadnianie projektów realizacyjnych w ramach programu rewitalizacji w zakresie estetyki przestrzeni publicznych oraz opieki nad zabytkami;
-
współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego, Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków i Strażą Miejską w sprawie egzekwowania obowiązujących przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem ładu przestrzennego;
-
współpraca z podmiotami realizującymi zagospodarowanie przestrzeni publicznej (projektantami, inwestorami);
-
dialog z firmami reklamowymi oraz zorganizowanymi podmiotami drobnego handlu i usług;
-
współpraca z organizacjami społecznymi i zawodowymi, środowiskami artystycznymi w zakresie kształtowania przestrzeni publicznej;
-
inicjowanie i prowadzenie dialogu społecznego;
-
wydawanie opinii urbanistycznych w zakresie formy i lokalizacji reklam;
-
wydawanie opinii w zakresie lokalizacji ogródków gastronomicznych oraz tymczasowych stoisk handlowych;
-
opracowanie materiałów graficznych.
4. Warunki pracy na stanowisku:
-
uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość;
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
6. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.
7. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Koordynatorki/ Koordynatora ds. estetyzacji przestrzeni publicznych i opieki nad zabytkami w Wydziale Polityki Przestrzennej” w terminie do dnia 9 marca 2017 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,28%.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
Koordynatorki/ Koordynatora ds. estetyzacji przestrzeni publicznych i opieki nad zabytkami
w Wydziale Polityki Przestrzennej
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko, została wybrana Pani Aldona Remelska zam. Słupsk.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydatów zgodnie z kryterium punktowym, w której Pani Aldona Remelska uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 27 na 30 możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka WZK
- Data wytworzenia:
- 24 lutego 2017
- Informację opublikował:
- Monika Dymczak
- Data publikacji:
- 29 marca 2017