stanowisko ds. ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych oraz analiz porównawczych w Wydziale Edukacji
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy ds. ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych oraz analiz porównawczych
w Wydziale Edukacji
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe: ekonomiczne, finansowe, rachunkowość;
-
co najmniej 3-letni staż pracy;
-
znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych;
-
dobra znajomość ustawy o finansach publicznych;
-
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
2. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej;
-
mile widziana znajomość języków obcych;
-
umiejętność poprawnego formułowania pism urzędowych;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
odporność na stres;
-
dobra organizacja pracy własnej, sumienność, odpowiedzialność, terminowość;
-
komunikatywność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych oraz analiz porównawczych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw finansowo – ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych.
Ważniejsze zadania:
-
gromadzenie i analizowanie danych oraz opracowywanie planów budżetowych dla liceów ogólnokształcących, szkół zawodowych, internatów, Ośrodka Szkolno – Wychowawczego, Centrum Kształcenia Praktycznego, Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej i Młodzieżowego Domu Kultury;
-
opracowywanie zbiorczego zestawienia planów finansowych w rozbiciu na rozdziały, w tym w.w. jednostek;
-
bieżące analizowanie budżetu poszczególnych jednostek – występowanie i ustalanie zmian w układzie wykonawczym – analizowanie i opracowywanie wniosków o zmiany w budżecie zgodnie z procedurami;
-
analizowanie zatrudnienia i wykorzystania funduszu płac w szkołach i placówkach oświatowych na podstawie miesięcznych meldunków;
-
analizowanie poniesionych w danym roku wydatków na wynagrodzenia nauczycieli zatrudnionych w szkołach ponadgimnazjalnych i placówkach oświatowych oraz analizowanie średniego wynagrodzenia nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego;
-
sporządzanie i przedstawianie sprawozdania z analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli – regionalnej izbie obrachunkowej, organowi stanowiącemu JST, dyrektorom szkół i związkom zawodowym, sporządzanie zestawień zbiorczych z Powiatu;
-
prowadzenie spraw związanych z finansowaniem dokształcania i doskonalenia zawodowego nauczycieli:
a) planowanie, podział środków,
b) przekazywanie środków do poszczególnych jednostek – analiza,
c) sprawozdania z wykonania (Gmina i Powiat).
4. Warunki pracy na stanowisku:
-
uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość;
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
6. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.
7. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ds. ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych oraz analiz porównawczych w Wydziale Edukacji” w terminie do dnia 7 kwietnia 2017 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,18%.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych oraz analiz porównawczych
w Wydziale Edukacji
Informuję, że w wyniku naboru na w/w. stanowisko, nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna nie dokonała wyboru kandydata na ww. stanowisko, ponieważ jedyny kandydat zrezygnował z wzięcia udziału w rozmowie kwalifikacyjnej.- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka WZK
- Data wytworzenia:
- 28 marca 2017
- Informację opublikował:
- Monika Dymczak
- Data publikacji:
- 20 kwietnia 2017