Praca

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

stanowisko ds. ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych oraz analiz porównawczych w Wydziale Edukacji

status: zamkniete
ROBERT BIEDROŃ

PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA

OGŁASZA NABÓR

na wolne stanowisko pracy ds. ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych oraz analiz porównawczych

w Wydziale Edukacji

w wymiarze etatu: pełnym

W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU

PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK


Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony – 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

1. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

  3. wykształcenie wyższe: ekonomiczne, finansowe, rachunkowość;

  4. co najmniej 3-letni staż pracy;

  5. znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych;

  6. dobra znajomość ustawy o finansach publicznych;

  7. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;

  8. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;

  9. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.

2. Wymagania dodatkowe:

  1. mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej;

  2. mile widziana znajomość języków obcych;

  3. umiejętność poprawnego formułowania pism urzędowych;

  4. umiejętność pracy w zespole;

  5. odporność na stres;

  6. dobra organizacja pracy własnej, sumienność, odpowiedzialność, terminowość;

  7. komunikatywność.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych oraz analiz porównawczych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw finansowo – ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych.

Ważniejsze zadania:

  1. gromadzenie i analizowanie danych oraz opracowywanie planów budżetowych dla liceów ogólnokształcących, szkół zawodowych, internatów, Ośrodka Szkolno – Wychowawczego, Centrum Kształcenia Praktycznego, Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej i Młodzieżowego Domu Kultury;

  2. opracowywanie zbiorczego zestawienia planów finansowych w rozbiciu na rozdziały, w tym w.w. jednostek;

  3. bieżące analizowanie budżetu poszczególnych jednostek – występowanie i ustalanie zmian w układzie wykonawczym – analizowanie i opracowywanie wniosków o zmiany w budżecie zgodnie z procedurami;

  4. analizowanie zatrudnienia i wykorzystania funduszu płac w szkołach i placówkach oświatowych na podstawie miesięcznych meldunków;

  5. analizowanie poniesionych w danym roku wydatków na wynagrodzenia nauczycieli zatrudnionych w szkołach ponadgimnazjalnych i placówkach oświatowych oraz analizowanie średniego wynagrodzenia nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego;

  6. sporządzanie i przedstawianie sprawozdania z analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli – regionalnej izbie obrachunkowej, organowi stanowiącemu JST, dyrektorom szkół i związkom zawodowym, sporządzanie zestawień zbiorczych z Powiatu;

  7. prowadzenie spraw związanych z finansowaniem dokształcania i doskonalenia zawodowego nauczycieli:

    a) planowanie, podział środków,

    b) przekazywanie środków do poszczególnych jednostek – analiza,

    c) sprawozdania z wykonania (Gmina i Powiat).

4. Warunki pracy na stanowisku:

  1. uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;

  2. wymuszona pozycja ciała;

  3. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

5. Wymagane dokumenty:
  1. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;

  2. list motywacyjny;

  3. dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);

  4. kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;

  5. kwestionariusz osobowy;

  6. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;

  7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);

  8. kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość;

  9. w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

6. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.

7. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:

Nabór na stanowisko ds. ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych oraz analiz porównawczych w Wydziale Edukacji” w terminie do dnia 7 kwietnia 2017 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.

Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,18%.

INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:

ds. ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych oraz analiz porównawczych

w Wydziale Edukacji

Informuję, że w wyniku naboru na w/w. stanowisko, nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Komisja Rekrutacyjna nie dokonała wyboru kandydata na ww. stanowisko, ponieważ jedyny kandydat zrezygnował z wzięcia udziału w rozmowie kwalifikacyjnej.
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Kadrami
Informację wytworzył:
Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka WZK
Data wytworzenia:
28 marca 2017
Informację opublikował:
Monika Dymczak
Data publikacji:
20 kwietnia 2017

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek