stanowisko ds. infrastruktury oświaty, analizy kosztów utrzymania oraz systemu informacji oświatowej w Referacie Ekonomicznym Wydziału Edukacji
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. infrastruktury oświaty, analizy kosztów utrzymania
oraz systemu informacji oświatowej
w Referacie Ekonomicznym Wydziału Edukacji
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe techniczne;
-
znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych;
-
co najmniej 3- letni staż pracy;
-
znajomość przepisów prawa budowlanego;
-
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
-
mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej;
-
mile widziana znajomość języka angielskiego;
-
łatwość komunikacji;
-
umiejętność argumentowania;
-
kreatywność;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
odporność na stres;
-
wysoka kultura osobista.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.-
koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;
-
koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;
-
gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;
-
sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;
-
opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;
-
wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;
-
pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;
-
udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;
-
sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;
-
gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;
-
koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;
-
gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.
-
uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno – sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość;
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
-
dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ds. infrastruktury oświaty, analizy kosztów utrzymania oraz systemu informacji oświatowej w Referacie Ekonomicznym Wydziału Edukacji” w terminie do dnia 22 września 2017 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,46 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
w Referacie Ekonomicznym Wydziału Edukacji.
Informuję, że w wyniku naboru na w/w stanowisko, nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
Uzasadnienie nie zatrudnienia żadnego kandydata:
Komisja Rekrutacyjna nie dokonała wyboru żadnego kandydata z uwagi na brak ofert.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka WZK
- Data wytworzenia:
- 8 września 2017
- Informację opublikował:
- Ewa Siastacz
- Data publikacji:
- 26 września 2017