stanowisko: kierownika Referatu w Referacie Informatycznym Wydziału Organizacji Urzędu
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR NA
wolne stanowisko pracy
Kierownika Referatu
w Referacie Informatycznym Wydziału Organizacji Urzędu
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie: wyższe o kierunku informatycznym;
-
znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne poruszanie się w dokumentacji technicznej;
-
co najmniej 4- letni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku, którego nabór dotyczy;
-
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziana wiedza w zakresie administracji publicznej w szczególności samorządu terytorialnego;
-
znajomość przepisów:
-
Ustawy o samorządzie gminnym,
-
Ustawy o pracownikach samorządowych,
-
Ustawy o ochronie danych osobowych,
-
Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych;
-
doświadczenie w administrowaniu siecią komputerową;
-
praca na stanowiskach kierowniczych – doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi;
-
samodzielność w działaniu i właściwe wyznaczanie priorytetów w realizacji zadań;
-
umiejętność pracy pod presją czasu;
-
umiejętność motywowania i wspierania innych w działaniu;
-
umiejętność podejmowania decyzji;
-
umiejętności analityczne i negocjacyjne;
-
wysoki poziom kultury osobistej;
-
predyspozycje i zdolności menadżerskie;
-
odporność na stres;
-
dobra organizacja pracy własnej.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.
Ważniejsze zadania:
-
nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu;
-
tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji;
-
nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;
-
określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta;
-
nadzorowanie prowadzonych projektów IT;
-
kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych;
-
nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych;
-
nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie;
-
współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego;
-
nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji;
-
przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy;
-
dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT;
-
nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu;
-
nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;
-
prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji;
-
zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji;
-
przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług;
-
nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań;
-
opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego;
-
koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta;
-
współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City;
-
realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością;
-
budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy;
-
w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej przez okres co najmniej 4 lat - kserokopia dokumentu potwierdzającego prowadzenie działalności tj. odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z KRS;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności;
-
kserokopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
-
dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami (pok.100) Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Kierownika Referatu w Referacie Informatycznym Wydziału Organizacji Urzędu”, w terminie do dnia 19 października 2017 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił powyżej 6 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
Kierownik Referatu
w Referacie Informatycznym Wydziału Organizacji Urzędu.
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru nie doszło do wyboru kandydata.
Uzasadnienie nie dokonania wyboru:
procedura naboru została zakończona, bez wyłonienia kandydata na stanowisko, z uwagi na brak ofert spełniających wymogi formalne.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka WZK
- Data wytworzenia:
- 9 października 2017
- Informację opublikował:
- Ewa Siastacz
- Data publikacji:
- 7 listopada 2017