stanowisko ds. organizacyjnych, finansowych i logistycznych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. organizacyjnych, finansowych i logistycznych
w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania kryzysowego
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe o specjalności: administracja lub finanse lub zarządzanie i marketing;
-
co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia spraw administracyjnych, finansowych lub organizacyjnych;
-
znajomość przepisów: Kodeksu postępowania administracyjnego, o finansach publicznych, prawo o zgromadzeniach, o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, o dostępie do informacji publicznej, prawo zamówień publicznych, o samorządzie powiatowym i gminnym, oraz aktów wykonawczych do tych ustaw, a także instrukcji kancelaryjnej.
-
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
-
prawo jazdy kat.”B”;
-
umiejętność obsługi komputera i systemów informatycznych;
-
znajomość programów biurowych;
-
mile widziana znajomość języka angielskiego;
-
praca w administracji publicznej lub jednostkach samorządu terytorialnego mile widziana;
-
łatwość komunikacji;
-
umiejętność argumentowania i prowadzenia negocjacji;
-
kreatywność;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
odporność na stres i zmęczenie;
-
analityczne myślenie
-
zdolność do podejmowania samodzielnych decyzji;
-
rozumienie czytanego tekstu i jego właściwa interpretacja.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań organizacyjnych, finansowych i logistycznych wydziału..
Ważniejsze zadania:
-
prowadzenie spraw kancelaryjnych wydziału;
-
prowadzenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów;
-
prowadzenie ewidencji pracy wydziału;
-
archiwizowanie dokumentacji wydziału;
-
prowadzenie ewidencji umów i porozumień oraz ich rozliczanie;
-
współdziałanie z KMPSP w Słupsku w zakresie realizacji ich budżetu oraz rozliczania zawartych umów;
-
prowadzenie ewidencji i spraw w zakresie prowadzonych kontroli;
-
prowadzenie budżetu wydziału;
-
prowadzenie spraw inwestycyjnych;
-
zaopatrywanie wydziału w niezbędne druki, sprzęt, wyposażenie oraz materiały piśmienne, prowadzenie właściwej gospodarki w tym zakresie;
-
udział w rozwinięciu i zabezpieczaniu elementów logistycznych w przypadku sytuacji kryzysowych, wprowadzanie stanów nadzwyczajnych oraz osiąganie stanów gotowości obronnej państwa;
-
prowadzenie ewidencji zgromadzeń na terenie miasta, przyjmowanie zawiadomień w tym zakresie;
-
sporządzanie sprawozdań z programów bezpieczeństwa realizowanych na terenie miasta;
-
obsługa administracyjna Komisji Bezpieczeństwa i Porządku miasta Słupska;
-
współpraca z organizacjami porządkowymi;
-
prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej;
-
przygotowywanie ofert i zapytań w ramach zamówień publicznych;
-
udział w opracowywaniu analiz, statystyk, opracowań i zestawień;
-
współdziałanie z Wydziałami Urzędu Miejskiego i samodzielnymi stanowiskami, Komisją Porządku Publicznego i Planowania Przestrzennego Rady Miejskiej w Słupsku, służbami i inspekcjami, jednostkami organizacyjnymi oraz innymi instytucjami i przedsiębiorstwami miasta a także Siłami Zbrojnymi.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
-
dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ds. organizacyjnych, finansowych i logistycznych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego” do dnia 3 listopada 2017 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,42 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. organizacyjnych, finansowych i logistycznych
w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Informujemy, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowisko, nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
Uzasadnienie :
Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny i nie rekomenduje kandydata do zatrudnienia, gdyż uzyskał poniżej 50% punktów możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka WZK
- Data wytworzenia:
- 23 października 2017
- Informację opublikował:
- Ewa Siastacz
- Data publikacji:
- 17 listopada 2017