stanowisko ds. nabywania lokali mieszkalnych w Referacie Gospodarki Mieszkaniowej w Wydziale Polityki MieszkaniowejWydziale Polityki Mieszkaniowej
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. nabywania lokali mieszkalnych
w Referacie Gospodarki Mieszkaniowej
w Wydziale Polityki Mieszkaniowej
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe z zakresu: ekonomia, zarządzanie, prawo, administracja lub budownictwo;
-
obsługa programów komputerowych;
-
znajomość:
-
ustawy o gospodarce nieruchomościami,
-
ustawy o samorządzie gminnym,
-
ustawy o ochronie praw lokatorów mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego,
-
ustawy o własności lokali,
-
Kodeksu postępowania administracyjnego,
-
Kodeksu cywilnego;
-
-
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
-
znajomość języków obcych mile widziana;
-
mile widziana specjalizacja w zakresie wyceny nieruchomości lub gospodarki nieruchomościami;
-
mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub jednostkach samorządu terytorialnego;
-
komunikatywność;
-
umiejętność argumentowania;
-
kreatywność;
-
umiejętność pracy pod presją czasu;
-
odporność na stres;
-
zdolności negocjacyjne;
-
umiejętność redagowania pism
-
umiejętność interpretowania przepisów prawnych;
-
umiejętność pracy w zespole.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. realizacją zadań związanych z nabywaniem lokali mieszkalnych na rzecz Miasta Słupska.
Ważniejsze zadania:
-
analiza zasadności i celowości nabywania do zasobu komunalnego nieruchomości lokalowych/ mieszkaniowych obejmująca między innymi:
-
stan prawny nieruchomości,
-
stan ksiąg wieczystych,
-
weryfikację dokumentów z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego,
-
uzyskiwanie opinii urbanistycznych i innych jednostek administracyjnych,
-
plany inwestycyjne Miasta;
-
-
czynności dotyczące przygotowania nieruchomości lokalowych/ mieszkaniowych do obrotu zarówno w trybie zamiany, kupna, zniesienia współwłasności i innych trybach, obejmujące między innymi:
-
zlecenia i współpracę z podmiotami zewnętrznymi np. w zakresie podziałów nieruchomości,
-
wyceny lokali mieszkalnych,
-
inne opracowania i ekspertyzy;
-
nawiązywanie kontaktów, prowadzenie rozmów z osobami fizycznymi i prawnymi będącymi potencjalnymi stronami obrotu – aż do finalizacji obrotu nieruchomości lokalowych;
-
-
przygotowanie dokumentacji niezbędnej w procedurze obrotu nieruchomościami lokalowymi/ mieszkaniowymi w sferze dotyczącej nabywania i zamiany tych nieruchomości, obejmującej między innymi:
-
wykaz nieruchomości przeznaczonych do obrotu cywilnoprawnego,
-
projekty uchwał Rady Miejskiej w Słupsku,
-
projekty zarządzeń Prezydenta Miasta Słupska,
-
protokoły rokowań;
-
-
przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia aktów notarialnych, współpraca i koordynacja działań z kancelariami notarialnymi;
-
bieżąca obsługa interesantów, w tym:
-
udzielanie informacji o trybie, zasadach, przepisach prawa i procedurach związanych z obrotem cywilnoprawnym nieruchomości lokalowych/ mieszkalnych.
-
VI. Warunki pracy na stanowisku:
-
Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej – podpisany własnoręcznie;
-
list motywacyjny – podpisany własnoręcznie;
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego, zaświadczenie w przypadku pozostawania w zatrudnieniu;
-
kwestionariusz osobowy – podpisany własnoręcznie;
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności – podpisane własnoręcznie;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie – podpisane własnoręcznie;
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
-
dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ds. nabywania lokali mieszkalnych w Wydziale Polityki Mieszkaniowej” do dnia 10 listopada 2017 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił powyżej 6 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. nabywania lokali mieszkalnych w Referacie Gospodarki Mieszkaniowej
w Wydziale Polityki Mieszkaniowej
Informujemy, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowisko, została wybrana Pani Justyna Bryndal
zam.: Bolesławice.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydatów zgodnie z kryterium punktowym, w której Pani Justyna Bryndal uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 30 na 30 możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka WZK
- Data wytworzenia:
- 31 października 2017
- Informację opublikował:
- Ewa Siastacz
- Data publikacji:
- 22 listopada 2017