stanowisko ds. informatycznych - Administrator Sieci w Referacie Informatycznym w Wydziale Organizacji Urzędu
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na dwa wolne stanowiska pracy
ds. informatycznych- Administrator Sieci
w Referacie Informatycznym
w Wydziale Organizacji Urzędu
w wymiarze etatu: dwa stanowiska w wymiarze 1/2 etatu każde
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe;
-
znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne poruszanie się w dokumentacji technicznej;
-
Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku Administratora Sieci;
-
znajomość technologii sieciowych LAN/WLAN/WAN (switching, routing, OSPE, EIGRP, BGP, Spanning Tree, Qos, VLAN, SPT, LACP itp.);
-
znajomość konfiguracji urządzeń sieciowych Cisco IOS (przełączniki, routery), certyfikat CCNA będzie dodatkowym atutem;
-
znajomość technologii bezpieczeństwa sieciowego (firewall, Proxy, VPN, IPSec, WAF, IPS/IDS, Anty DdoS itp.);
-
podstawowe doświadczenie w administrowaniu systemami Unix/Linux (Debian);
-
podstawowa znajomość obsługi i konfiguracji środowisk wirtualizacji (Vmware);
-
podstawowa znajomość administracji siecią SAN (przełączniki FC, macierz, kopie zapasowe);
-
umiejętność organizacji pracy własnej i samodzielnego działania;
-
umiejętność pracy w zespole oraz zgłaszania własnych pomysłów;
-
Chęć nauki nowych rozwiązań i technologii;
-
zaangażowanie i inicjatywa w działaniu, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań;
-
tworzenie dokumentacji technicznej oraz dokumentowanie swojej pracy;
-
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
-
wiedza w zakresie administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego;
-
znajomość:
-
ustawy o samorządzie gminnym,
-
ustawy o pracownikach samorządowych,
-
ustawy o ochronie danych osobowych,
-
ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych;
-
doświadczenie w administrowaniu sieciami informatycznymi
-
wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych ukierunkowanych na obsługę klienta wewnętrznego;
-
samodzielność w działaniu i i właściwe wyznaczanie priorytetów w realizacji zadań;
-
umiejętność pracy pod presją czasu;
-
umiejętność motywowania i wspierania innych w działaniu;
-
umiejętność podejmowania decyzji;
-
umiejętności analityczne i negocjacyjne;
-
wysoki poziom kultury osobistej.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. realizacją zadań merytorycznych polegających na administrowaniu sieciami informatycznymi.
Ważniejsze zadania:
-
pełnienie obowiązków Administratora Sieci użytkowej w Urzędzie Miejskim w Słupsku;
-
wsparcie użytkowników sieci lokalnej;
-
administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu;
-
zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku;
-
zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku;
-
zapewnienie sprawnego funkcjonowania sieci komputerowej oraz systemów serwerowych Urzędu Miejskiego w Słupsku;
-
konfigurowanie serwerów i stacji roboczych oraz urządzeń i programów niezbędnych do realizowania usług sieciowych;
-
administrowanie siecią teleinformatyczną Urzędu Miejskiego w Słupsku- ustawienie i utrzymanie sieciowego systemu zabezpieczeń Urzędu Miejskiego w Słupsku;
-
konfiguracja i nadzorowanie aktywnego sprzętu sieciowego;
-
administrowanie i monitowanie działania oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów z sieciami LAN/WAN/VPN (routery, switche, vlany, bridge) Urzędu Miejskiego w Słupsku;
-
analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku;
-
współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.;
-
zarządzanie, monitorowanie oraz rozwój sieci teleinformatycznej;
-
zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania w Urzędzie Miejskim w Słupsku;
-
dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne;
-
prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji;
-
zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji;
-
wdrażanie usług sieciowych.
VI. Warunki pracy na stanowisku:
-
uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym ;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością;
-
budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno – sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego, zaświadczenie w przypadku pozostawania w zatrudnieniu;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
-
dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ds. informatycznych- Administrator sieci w Referacie Informatycznym w Wydziale Organizacji Urzędu” do dnia 23 listopada 2017 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,20 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. Informatycznych - Administrator Sieci w Referacie Informatycznym
w Wydziale Organizacji Urzędu
dwa stanowiska po 1/2 etatu
Informujemy, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowiska, zostały wybrane następujące osoby:
Pan Aureliusz Orlikowski zam. Słupsk
Pan Piotr Jackowiak zam. Siemianice
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydatów zgodnie z kryterium punktowym, w której następujący kandydaci uzyskali najwyższą liczbę punktów a mianowicie: Pan Aureliusz Orlikowski uzyskał 30 punktów, Pan Piotr Jackowiak uzyskał 30 punktów na 30 możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka WZK
- Data wytworzenia:
- 13 listopada 2017
- Informację opublikował:
- Ewa Siastacz
- Data publikacji:
- 29 listopada 2017