stanowisko: Dyrektor - Geodeta Miejski
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy:
Dyrektor - Geodeta Miejski
w Wydziale Geodezji i Katastru
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe geodezyjne;
-
uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w następujących zakresach:
-
geodezyjne pomiary sytuacyjno – wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne;
-
rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych;
-
2-letni staż pracy w urzędach administracji rządowej lub w organach jednostek samorządu terytorialnego;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych.
Jednocześnie osoba zatrudniona na powyższym stanowisku nie może:
-
być członkiem zarządu, rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej spółki prawa handlowego, o ile nie została zgłoszona do objęcia takich stanowisk przez jednostki samorządu terytorialnego;
-
być zatrudniona lub wykonywać innych zajęć w spółkach prawa handlowego, które mogłyby wywoływać podejrzenie o stronniczość lub interesowność;
-
być członkiem zarządu, rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej spółdzielni, z wyjątkiem rady nadzorczej spółdzielni mieszkaniowej;
-
być członkiem zarządu fundacji prowadzącej działalność gospodarczą;
-
posiadać w spółkach prawa handlowego więcej niż 10 % akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10 % kapitału zakładowego- w każdej ze spółek;
-
prowadzić działalności gospodarczej na własny rachunek lub wspólnie z innymi osobami, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem w prowadzeniu takiej działalności, nie dotyczy to działalności wytwórczej w rolnictwie w zakresie produkcji roślinnej i zwierzęcej, w formie i zakresie gospodarstwa rodzinnego.
II. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziana praca w jednostkach samorządu terytorialnego;
-
mile widziana praca na stanowiskach kierowniczych;
-
łatwość komunikacji;
-
umiejętność argumentowania;
-
kreatywność;
-
umiejętność kierowania zespołem;
-
odporność na stres.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
osoba na wskazanym stanowisku nadzorować będzie przygotowywanie materiałów zgłoszonych robót geodezyjno – kartograficznych, uzupełnianie zasobu w oparciu o przyjmowane roboty geodezyjno – kartograficzne, prowadzenie komputerowego systemu zarządzania zasobem geodezyjnym i kartograficznym w zakresie rejestracji zleceń, zgłoszeń robót geodezyjnych oraz przyjmowanych i wydawanych materiałów geodezyjno – kartograficznych.
Nadzór nad wykonywaniem reprodukcji dla potrzeb obsługi zgłoszeń oraz sprzedaży map i innych materiałów z państwowego zasobu geodezyjno – kartograficznego. Wykonywanie prac związanych z porządkowaniem i modernizacją zasobu.
Ważniejsze zadania:
-
rozgraniczanie nieruchomości, w tym: upoważnianie geodety uprawnionego do przeprowadzenia czynności ustalania przebiegu granic oraz sporządzenia odpowiedniej dokumentacji oraz wydawanie decyzji o rozgraniczeniu nieruchomości lub przekazanie sprawy o rozgraniczenie nieruchomości do sądu powszechnego;
-
tworzenie, prowadzenie i aktualizacja powiatowych baz danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK): ewidencji gruntów i budynków (EGiB), geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT), obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skali 1: 500 (BDOT500), szczegółowych osnów geodezyjnych (BDSOG), udostępnianie materiałów oraz danych z baz danych PZGiK: EGiB, GESUT, BDOT500, BDSOG, w tym związanych z obsługą zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych oraz za pośrednictwem portalu internetowego systemu PZGiK;
-
prowadzenie: rejestru zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych, rejestru wniosków o udostępnienie materiałów zasobu, ewidencji materiałów zasobu, w tym tworzenia metadanych dotyczących materiałów;
-
wydawanie licencji określających możliwości wykorzystywania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, ustalanie i pobieranie opłat za udostępnione materiały oraz inne dane państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
-
wydawanie decyzji administracyjnych w przypadku wystąpienia sporu co do zakresu udostępnionych materiałów lub wysokości ustalonej opłaty, weryfikacja zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych przekazanych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego pod względem zgodności ich sporządzenia z przepisami prawa oraz kompletności przekazanej dokumentacji;
-
przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego, uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych, co do ich zgodności z danymi zawartymi w powiatowych bazach danych lub z dokumentacją przekazaną przez wykonawcę do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
-
wydawanie decyzji administracyjnych o odmowie przyjęcia zbiorów danych i innych materiałów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, przechowywanie, materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, informatyzacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska poprzez prowadzenie ewidencji materiałów zasobu w systemie informatycznym oraz przetwarzanie materiałów nieelektronicznych do postaci elektronicznej;
-
przeprowadzanie oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupka w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową, wyłączanie z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego materiałów, które utraciły przydatność użytkową i przekazywanie ich do archiwum urzędu;
-
przeprowadzanie okresowej weryfikacji danych ewidencyjnych oraz modernizacji ewidencji gruntów i budynków;
-
inwentaryzacja geodezyjnych osnów szczegółowych, zatwierdzanie projektów osnów szczegółowych;
-
wymiana danych pomiędzy centralnym, wojewódzkim i powiatowym zasobem geodezyjnym i kartograficznym, w tym przekazywanie danych do państwowego rejestru granic oraz tworzonego zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach;
-
udostępnianie danych zawartych w prowadzonych rejestrach i ewidencjach na podstawie ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej, badanie stanu prawnego nieruchomości i udzielanie informacji wojewodom, sądom i innym podmiotom, w sprawach dotyczących realizacji uprawnień osób, które w związku z wojną rozpoczętą 1 września 1939 r. pozostawiły nieruchomości poza obecnymi granicami państwa polskiego;
-
prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących aktualizacji ewidencji gruntów i budynków wynikającej z dokumentacji geodezyjnej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz prowadzonych na wniosek dotyczących samodzielnych lokali, realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych;
-
prowadzenie postępowań administracyjnych: podziałów nieruchomości, połączenia i podziału nieruchomości, scalania i podziału nieruchomości, ustalanie numerów porządkowych (adresów) budynków, prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (EMUiA) w systemie informatycznym;
-
organizacja narad koordynacyjnych dotyczących uzgadniania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia podziemnego z udziałem przedstawicieli podmiotów władających sieciami uzbrojenia terenu.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością;
-
obciążenie psychiczne związane z wykonywaniem zadań;
-
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko: Dyrektor – Geodeta Miejski w Wydziale Geodezji i Katastru” w terminie do dnia 19 lutego 2018 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił mniej niż 6 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
Dyrektor - Geodeta Miejski
w Wydziale Geodezji i Katastru
Informujemy, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowisko, została wybrana Pani Izabela Bonk
zam.: Słupsk.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydatów zgodnie z kryterium punktowym, w której Pani Izabela Bonk uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 27 na 30 możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka WZK
- Data wytworzenia:
- 7 lutego 2018
- Informację opublikował:
- Ewa Siastacz
- Data publikacji:
- 20 marca 2018