stanowisko Kierownika Referatu Zabezpieczenia Urzędu w Referacie Zabezpieczenia Urzędu w Wydziale Organizacji Urzędu
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
Kierownika Referatu Zabezpieczenia Urzędu
w Referacie Zabezpieczenia Urzędu
w Wydziale Organizacji Urzędu
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe;
-
minimum 3 -letni staż pracy potwierdzający wykonywanie zadań w zakresie ewidencji środków trwałych, prowadzenia magazynu, sporządzania opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem zamówień publicznych;
-
bardzo dobra znajomość przepisów prawnych z zakresu:
-
Ustawy o finansach publicznych,
-
Ustawy o rachunkowości,
-
Ustawy o zamówieniach publicznych,
-
Ustawy o samorządzie gminnym;
-
biegła znajomość obsługi komputera w tym: oprogramowania w środowisku WINDOWS, pakiet MSOffice;
-
bardzo dobra, praktyczna znajomość MS Excel;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
-
minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej;
-
bardzo dobra, praktyczna znajomość programu KSAT;
-
umiejętność kierowania zespołem;
-
łatwość komunikacji;
-
umiejętność argumentowania;
-
kreatywność;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
odporność na stres.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka: osoba na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za kierowanie pracą Referatu Zabezpieczenia Urzędu oraz realizację zadań związanych z zabezpieczeniem potrzeb Urzędu.
Ważniejsze zadania:
-
nadzór na prawidłowym wykonywaniem obowiązków służbowych podległych pracowników Referatu;
-
nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z ewidencją środków trwałych, przedmiotów niskocennych oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu;
-
organizacja i nadzór pracy pracowników obsługi: konserwatorów, kierowców i sprzątaczek;
-
przeprowadzanie szczegółowej analizy kosztów ponoszonych z tytułu działalności Referatu;
-
nadzorowanie terminowości realizacji wszystkich sprawozdań przygotowywanych w Referacie;
-
współpraca w zakresie administracyjno-gospodarczym z wszystkimi wydziałami Urzędu i podległymi jednostkami organizacyjnymi;
-
nadzór i odpowiedzialność za prawidłową dostawę wszelkich mediów, realizację zawartych umów w podległym Referacie oraz terminowość rozliczania faktur i dokumentów magazynowych;
-
pomoc pracownikom Referatu w zakresie przygotowania i przeprowadzenia wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań w Referacie;
-
składanie, w wyznaczonym terminie do projektu budżetu na rok następny, planu przychodów i wydatków na zabezpieczenie realizacji zadań z powierzonego zakresu i Referatu;
-
przygotowywanie wniosków do WPI i WPF;
-
przygotowywanie wszelkiej dokumentacji na etapie projektowania budżetu, sprawozdania z wykonania budżetu, do planu zamówień publicznych w zakresie objętym zadaniami wynikającymi z zakresu obowiązków i Referatu;
-
przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie spraw załatwianych na danym stanowisku pracy, a wymagających zastosowania procedury zamówień publicznych.
-
dysponowanie środkami finansowymi do wysokości planu finansowego;
-
współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie zabytków ruchomych;
-
prowadzenie całokształtu spraw związanych z :
- zabezpieczeniem i rozliczeniem dostawy paliwa do samochodów służbowych,
- wywozu nieczystości z nieruchomości administrowanych przez Wydział,
- dozoru obiektów administrowanych przez Wydział,
- zakupu kwiatów,
- utrzymaniem czystości samochodów służbowych,
- z zabezpieczeniem miejsc parkingowych na dziedzińcu urzędu;
-
przygotowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez Prezydenta oraz projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej i Komisji;
-
przygotowywanie materiałów i projektów odpowiedzi dotyczących udzielania informacji publicznej;
-
przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania Radnych;
-
przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
-
dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.
VII.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Kierownika Referatu Zabezpieczenia Urzędu w Wydziale Organizacji Urzędu” w terminie do dnia 8 maja 2018 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,14 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
w Referacie Zabezpieczenia Urzędu
w Wydziale Organizacji Urzędu
Informuję, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowisko, nie wybrano żadnego kandydata.
Uzasadnienie nie zatrudnienia żadnego kandydata:
Procedura naboru została zakończona, bez wybrania kandydata na stanowisko, którego nabór dotyczy, z uwagi na brak ofert.- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- z up. Prezydenta Anna Rynkiewicz-Kuka Główny Specjalista Wydziału Zarządzania Kadrami
- Data wytworzenia:
- 27 kwietnia 2018
- Informację opublikował:
- Ewa Siastacz
- Data publikacji:
- 16 maja 2018