stanowisko ds. zbywania lokali użytkowych i sprzedaży w Referacie Sprzedaży Nieruchomości w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. zbywania lokali użytkowych i sprzedaży
w Referacie Sprzedaży Nieruchomości
w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, prawno, administracja);
-
minimum 1 – roczny staż pracy;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziane ukończenie studiów podyplomowych z zakresu zarządzania lub zbywania nieruchomości;
-
praca w jednostkach samorządu terytorialnego mile widziana;
-
umiejętność współpracy;
-
komunikatywność;
-
umiejętność argumentowania;
-
kreatywność;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
odporność na stres;
-
samodzielność.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie politykę sprzedaży lokali użytkowych będących własnością Miasta Słupska lub/i Skarbu Państwa.
Ważniejsze zadania:
Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:
-
rejestracja wniosków o sprzedaż lokali użytkowych;
-
prowadzenie postępowania przygotowawczego dotyczącego sprzedaży lokali użytkowych, w tym przygotowanie zleceń wyceny i uzgadnianie możliwości zbycia lokali użytkowych z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta;
-
sprzedaż lokali użytkowych na rzecz ich dotychczasowych najemców lub użytkowników wieczystych;
-
sporządzanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Słupska ws. przeznaczenia lokali użytkowych do sprzedaży;
-
przygotowanie treści ogłoszeń prasowych dotyczących zbywania lokali użytkowych;
-
przygotowanie ofert i projektów uzgodnień sprzedaży lokali użytkowych;
-
współpraca z kancelariami notarialnymi w zakresie przygotowania aktów notarialnych dotyczących sprzedanych lokali użytkowych;
-
udział w postępowaniach przetargowych dotyczących sprzedaży lokali użytkowych;
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla osób z niepełnosprawnością.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy dokumentujących 1 - roczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierajace okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o niekaralności; posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
-
dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru. VII.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ds. zbywania lokali użytkowych i sprzedaży w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu” w terminie do dnia 18 czerwca 2018 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres ośmiu miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miasta w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom.
Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,11 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. zbywania lokali użytkowych i sprzedaży
w Referacie Sprzedaży Nieruchomości
w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informuję, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowisko została wybrana Pani Aneta Pilch.
zamieszkała Słupsk
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydatów zgodnie z kryterium punktowym. Pani Aneta Pilch uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 30 na 30 możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka WZK
- Data wytworzenia:
- 8 czerwca 2018
- Informację opublikował:
- Ewa Siastacz
- Data publikacji:
- 26 czerwca 2018