stanowisko ds. wydawania uprawnień do kierowania pojazdami w Referacie Ewidencji Kierowców w Wydziale - Centrum Obsługi Mieszkańców
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. wydawania uprawnień do kierowania pojazdami
w Referacie Ewidencji Kierowców
w Wydziale – Centrum Obsługi Mieszkańców
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe magisterskie;
-
minimum 3 lata stażu pracy;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
II. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym;
-
mile widziana praca w jednostkach samorządu terytorialnego min. 1 rok;
-
łatwość komunikacji;
-
umiejętność argumentowania;
-
kreatywność ;
-
dokładność;
-
skrupulatność;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
wysoka kultura osobista;
-
odporność na stres.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania związane z wydawaniem uprawnień do kierowania pojazdami. Praca w systemie – Centralna Ewidencja Kierowców.
Ważniejsze zadania:
Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:
-
przyjmowanie i weryfikacja wniosków wraz z załącznikami o wydanie, wymianę krajowego i międzynarodowego prawa jazdy pod względem spełnienia wymagań określonych dla uzyskania i posiadania dokumentu stwierdzającego posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami;
-
wprowadzanie danych kierowcy i uzyskanych przez niego uprawnień oraz danych kandydata na kierowcę do systemu "KIEROWCA";
-
generowanie profilu kandydata na kierowcę (PKK) i udostępnianie osobie, której dotyczy oraz w systemie teleinformatycznym "KIEROWCA", ośrodkom szkolenia kierowców i ośrodkom egzaminowania;
-
wydawanie decyzji o nadaniu uprawnień do kierowania pojazdami;
-
wydawanie międzynarodowych praw jazdy;
-
przyjmowanie oświadczeń o utracie prawa jazdy i wydawanie ich wtórników;
-
wysyłanie żądań akt ewidencyjnych i kartotek kierowców do innych urzędów, rozsyłanie akt ewidencyjnych na żądanie innych urzędów;
-
kierowanie zapytań o potwierdzenie praw jazdy wydanych za granicą oraz obsługa systemu RESPER;
-
odtwarzanie akt ewidencyjnych kierujących pojazdami;
-
dokonywanie wpisów w prawach jazdy kodu "95", potwierdzającego odbycie kwalifikacji wstępnej lub szkolenia okresowego kierowców wykonujących transport drogowy;
-
wydawanie zezwoleń na pojazdy uprzywilejowane i przewożące wartości pieniężne;
-
wystawianie zaświadczeń o wydaniu uprawnień do kierowania pojazdami;
-
prowadzenie ewidencji osób bez uprawnień do kierowania pojazdami;
-
przygotowywanie i udzielanie odpowiedzi na wniosek o udostępnienie danych i pisma oraz przekazywanie dokumentów (kserokopii) na wniosek uprawnionych organów;
-
wykonywanie określonych w przepisach ustawy zadań z zakresu prowadzenia rejestrów przedsiębiorców i podmiotów prowadzących ośrodki szkolenia kierowców, prowadzenie ewidencji instruktorów i wykładowców nauki jazdy oraz nadzoru nad ośrodkami szkolenia kierowców.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy dokumentujących 3 letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o niekaralności; posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.
VII.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ds. wydawania uprawnień do kierowania pojazdami w Wydziale – Centrum Obsługi Mieszkańców” w terminie do dnia 25 czerwca 2018 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres ośmiu miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miasta w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom.
Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,11 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. wydawania uprawnień do kierowania pojazdami
w Referacie Ewidencji Kierowców
w Wydziale - Centrum Obsługi Mieszkańców
Informuję, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowisko została wybrana Pani Joanna Woroncow.
zamieszkała w Słupsku
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydatów zgodnie z kryterium punktowym. Pani Joanna Woroncow uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 30 na 30 możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka WZK
- Data wytworzenia:
- 13 czerwca 2018
- Informację opublikował:
- Ewa Siastacz
- Data publikacji:
- 6 lipca 2018