stanowisko ds. administracyjnych i środków trwałych w Referacie Administracyjno-Technicznym w Wydziale Administracyjno-Technicznym
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. administracyjnych i środków trwałych
w Referacie Administracyjno-Technicznym
w Wydziale Administracyjno-Technicznym
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe lub średnie;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziane wykształcenie wyższe: ekonomia, finanse, administracja publiczna;
-
mile widziane 3-letnie doświadczenie zawodowe;
-
mile widziana znajomość przepisów prawnych z zakresu:
- Ustawy o finansach publicznych;
- Ustawy o rachunkowości;
- Ustawy o zamówieniach publicznych;
- Ustawy o samorządzie gminnym;
-
odporność na stres i działanie pod presją czasu;
-
umiejętność ustalania priorytetów, dotrzymywania terminów oraz planowania i koordynowania pracy własnej.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań administracyjnych i związanych z ewidencją środków trwałych.
Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:
-
prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyciu;
-
sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych;
-
dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach Urzędu;
-
nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie;
-
sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych/ przedmiotów niskocennych na stan Urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie;
-
przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych;
-
potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek;
-
zapewnienie właściwej informacji wizualnej w Urzędzie;
-
przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/ przedmiotu nietrwałego;
-
zabezpieczenie wszystkich wydziałów Urzędu i wszystkich stanowisk pracy w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbania o ich prawidłowe wykorzystanie;
-
przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń;
-
prowadzenie spraw związanych z konserwacją i naprawą ploterów;
-
zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom Urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV);
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii, o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. administracyjnych i środków trwałych w Referacie Administracyjno-Technicznym w Wydziale Administracyjno-Technicznym ”, w terminie do dnia 12 listopada 2018 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił powyżej 6 %.
Robert Biedroń
Prezydent Miasta Słupska
ogłasza
przedłużenie terminu składania ofert pracy
w otwartym naborze na stanowisko:
ds. administracyjnych i środków trwałych
w Referacie Administracyjno-Technicznym
w Wydziale Administracyjno-Technicznym
w Urzędzie Miejskim w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 7 listopada 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 2117) o Ustanowieniu Święta Narodowego z Okazji Setnej Rocznicy Odzyskania Niepodległości Rzeczypospolitej Polskiej, która ustanowiła dzień 12 listopada dniem wolnym od pracy, ulega przedłużeniu z mocy ustawy termin składania ofert na stanowisko ds. administracyjnych i środków trwałych w Referacie Administracyjno-Technicznym w Wydziale Administracyjno-Technicznym do dnia 13 listopada 2018 r.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. administracyjnych i środków trwałych
w Referacie Administracyjno-Technicznym
w Wydziale Administracyjno-Technicznym
Informuję, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowisko została wybrana Pani Cecylia Krzemińska
zamieszkała w Słupsku.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydatów zgodnie z kryterium punktowym. Pani Cecylia Krzemińśka uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 27 na 30 możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka WZK
- Data wytworzenia:
- 31 października 2018
- Informację opublikował:
- Ewa Siastacz
- Data publikacji:
- 4 grudnia 2018