dwa wolne stanowiska ds. użytkowania wieczystego w Referacie Zarządzania Mieniem w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
KRYSTYNA DANILECKA-WOJEWÓDZKA
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na dwa wolne stanowiska pracy
ds. użytkowania wieczystego
w Referacie Zarządzania Mieniem
w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony do dnia 31.01.2020 r.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie minimum średnie;
-
znajomość obsługi komputera;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziane wykształcenie wyższe w zakresie dotyczącym gospodarowania nieruchomościami;
-
mile widziane doświadczenie oraz znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów;
-
praca w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego mile widziana;
-
komunikatywność;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
odporność na stres;
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za przygotowywanie zasobów nieruchomości komunalnych i Skarbu Państwa pozostających w użytkowaniu wieczystym do analizy pod kątem przesłanek wynikających z ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów.
Ważniejsze zadania:
-
analiza zasobu nieruchomości pozostających w użytkowaniu wieczystym, w tym również wizje lokalne;
-
przygotowywanie zaświadczeń o przekształceniu zgodnych z wytycznymi z ustawy;
-
naliczanie opłat przekształceniowych;
-
rozpatrywanie wniosków o przyznanie bonifikat, w tym również o przyznanie pomocy „de minimis”;
-
obsługa systemu finansowo – księgowego;
-
współpraca z VII Wydziałem Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Słupsku;
-
rozpatrywanie odwołań od wysokości opłaty przekształceniowej;
-
archiwizacja dokumentacji przekształcanych nieruchomości;
-
przygotowywanie zaświadczeń o zmianie obowiązujących stawek procentowych opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych na których położone są garaże lub stanowiska postojowe.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV);
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. użytkowania wieczystego w Referacie Zarządzania Mieniem w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu”, w terminie do dnia 26 maja 2019 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. użytkowania wieczystego
w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami
2 etaty
Informuję, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowiska zostały wybrane:
- Pani Dagmara Golińska, zamieszkała w Słupsku,
- Pani Aleksandra Woszczyk, zamieszkała w Słupsku.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydatów zgodnie z kryterium punktowym, w której:
- Pani Dagmara Golińska uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 28 na 30 możliwych do uzyskania;
- Pani Aleksandra Woszczyk uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 26 na 30 możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka ZKO
- Data wytworzenia:
- 14 maja 2019
- Informację opublikował:
- Paula Chromczuk
- Data publikacji:
- 6 czerwca 2019