stanowisko ds. prowadzenia ewidencji gruntów i budynków oraz rejestru cen i wartości nieruchomości w Wydziale Geodezji i Katastru
KRYSTYNA DANILECKA-WOJEWÓDZKA
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. prowadzenia ewidencji gruntów i budynków oraz rejestru cen i wartości nieruchomości
w Wydziale Geodezji i Katastru
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe;
-
minimum 3- letni staż pracy;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziane wykształcenie wyższe o profilu geodezyjnym;
-
mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach wykonawstwa geodezyjnego lub prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług geodezyjnych i kartograficznych lub praca w jednostkach administracji publicznej oraz jednostkach samorządu terytorialnego realizującej zadania z zakresu geodezji i kartografii;
-
mile widziana znajomość oprogramowania TurboEWID oraz Mdok;
-
łatwość komunikacji;
-
kreatywność;
-
umiejętność argumentowania;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
odporność na stres;
-
samodzielność;
-
skrupulatność i dokładność.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za prowadzenie i aktualizację ewidencji gruntów i budynków oraz rejestru cen i wartości nieruchomości dla obszaru Miasta Słupska, na podstawie dokumentacji przekazywanej przes sądy, notariuszy, organy administracji publicznej oraz na podstawie przepisów prawa i wniosków podmiotów ewidencyjnych.
Ważniejsze zadania:
-
prowadzenie i aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków na podstawie dokumentacji przekazywanej przez sądy, notariuszy oraz organy administracji publicznej a także na podstawie wniosków podmiotów ewidencyjnych oraz na podstawie przepisów prawa;
-
prowadzenie i aktualizacja rejestru cen i wartości nieruchomości na podstawie dokumentacji przekazywanej przez notariuszy;
-
rejestracja korespondencji stanowiącej podstawę aktualizacji ewidencji gruntów i budynków w trybie czynności materialno – technicznej, a przekazywanej przez sądy, notariuszy oraz organy administracji publicznej;
-
prowadzenie postępowań wyjaśniających w zakresie dokumentacji stanowiącej podstawę wpisów w bazie danych ewidencji gruntów i budynków;
-
prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach gdy aktualizacja danych ewidencyjnych nie może zostać przeprowadzona w trybie czynności materialno – technicznej;
-
sporządzanie zawiadomień o zmianach dokonanych w ewidencji gruntów i budynków;
-
współpraca i wymiana korespondencji z Sądem Rejonowym w Słupsku, VII Wydziałem Ksiąg Wieczystych w Słupsku;
-
sporządzanie powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV);
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 3- letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. prowadzenia ewidencji gruntów i budynków oraz rejestru cen i wartości nieruchomości w Wydziale Geodezji i Katastru”, w terminie do dnia 5 lipca 2019 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. prowadzenia ewidencji gruntów i budynków oraz rejestru cen i wartości nieruchomości
w Wydziale Geodezji i Katastru
Informuję, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowisko została wybrana Pani Katarzyna Skuza zamieszkała w Słupsku.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydatów zgodnie z kryterium punktowym, w której Pani Katarzyna Skuza uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 26 na 30 możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka ZKO
- Data wytworzenia:
- 25 czerwca 2019
- Informację opublikował:
- Monika Dymczak
- Data publikacji:
- 19 lipca 2019