stanowisko ds. nadzoru robót elektrycznych w Referacie Przygotowania i Realizacji Inwestycji w Wydziale Inwestycji
KRYSTYNA DANILECKA - WOJEWÓDZKA
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. nadzoru robót elektrycznych
w Referacie Przygotowania i Realizacji Inwestycji
w Wydziale Inwestycji
w wymiarze etatu: 1/2 etatu
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
ATRAKCYJNE WARUNKI ZATRUDNIENIA
MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA W SYSTEMIE ZADANIOWEGO CZASU PRACY
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie średnie lub wyższe;
-
minimum 5-letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego lub minimum 3-letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia wyższego;
-
uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót branży elektrycznej;
-
minimum 2-letni staż pracy w obszarze projektowania, realizacji lub nadzoru w budownictwie w branży elektrycznej;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziane uprawnienia budowlane do projektowania w budownictwie – branża elektryczna;
-
mile widziane doświadczenie w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego;
-
łatwość komunikacji;
-
umiejętność argumentowania;
-
kreatywność;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
umiejętność pracy z komputerem;
-
rzetelność i uczciwość;
-
odporność na stres.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
pracownik zatrudniony na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za prawidłową realizację robót branży elektrycznej zadań prowadzonych przez Wydział Inwestycji oraz za prowadzenie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie usuwania usterek.
Dopuszcza się wykonywanie obowiązków w trybie zadaniowego czasu pracy.
Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:
-
analiza i weryfikacja projektów budowlanych branży elektrycznej na etapie przygotowania dokumentacji i realizacji robót;
-
nadzór techniczny nad realizowanymi robotami;
-
organizacja i udział w naradach inwestycyjnych dotyczących prowadzonych zadań;
-
koordynowanie robót na budowie;
-
kontrola terminowości prac, ich jakości i rodzaju materiałów, kosztów inwestycji;
-
rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych;
-
organizowanie przeglądów gwarancyjnych.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
praca w budynku, w którym znajduje się winda;
-
praca w terenie i na budowach.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV);
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego 5–letni staż pracy a w przypadku posiadania wykształcenia wyższego 3-letni staż pracy (w tym kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum 2-letni staż pracy w obszarze projektowania, realizacji lub nadzoru w budownictwie w branży elektrycznej; lub inne dokumenty potwierdzające wykonywanie w/w zadań) lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania i nadzorowania robót branży elektrycznej;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii, o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. nadzoru robót elektrycznych w Referacie Przygotowania i Realizacji Inwestycji w Wydziale Inwestycji”,w terminie do dnia 19 sierpnia 2019 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
w Referacie Przygotowania i Realizacji Inwestycji
Informuję, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowisko nie wybrano żadnego kandydata.
Uzasadnienie nie zatrudnienia żadnego kandydata:
Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydatów zgodnie z kryterium punktowym i nie rekomenduje kandydatów do zatrudnienia, ponieważ uzyskali poniżej 50 % punktów możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Monika Dymczak Kierownik Referatu ZKO
- Data wytworzenia:
- 7 sierpnia 2019
- Informację opublikował:
- Paula Chromczuk
- Data publikacji:
- 27 sierpnia 2019