stanowisko ds. współpracy ze wspólnotami mieszkaniowymi z udziałem Miasta w Referacie Gospodarki Mieszkaniowej w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami
KRYSTYNA DANILECKA-WOJEWÓDZKA
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. współpracy ze wspólnotami mieszkaniowymi z udziałem Miasta
w Referacie Gospodarki Mieszkaniowej
w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe I stopnia z zakresu ekonomii, zarządzania, prawa, administracji, gospodarowania nieruchomościami lub wykształcenie wyższe II stopnia (profil nie ma znaczenia);
-
minimum 3-letni staż pracy;
-
znajomość przepisów:
1) ustawy o własności lokali,
2) ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu cywilnego;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych.
II. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z gospodarowaniem nieruchomościami, w jednostce samorządu terytorialnego lub u profesjonalnego zarządcy nieruchomości;
-
mile widziana licencja zarządcy nieruchomości lub studia podyplomowe z zakresu gospodarowania nieruchomościami (zarządzanie nieruchomościami);
-
umiejętność redagowania pism;
-
komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów;
-
umiejętności analityczne;
-
wysoka kultura osobista;
-
odporność na stres.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących współpracy ze wspólnotami mieszkaniowymi z udziałem Miasta.
Ważniejsze zadania:
-
współpraca z zarządcami wspólnot mieszkaniowych z udziałem Miasta;
-
opiniowanie oraz podpisywanie (w zakresie posiadanego pełnomocnictwa) uchwał podejmowanych przez wspólnoty z udziałem Miasta;
-
prowadzenie spraw dotyczących wspólnot mieszkaniowych, a także redagowanie odpowiedzi na skargi i zapytania właścicieli lokali;
-
prowadzenie ewidencji wspólnot mieszkaniowych i bieżąca aktualizacja udziałów Miasta we wspólnotach w związku ze sprzedażą lokali komunalnych;
-
udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, w których Miasto jest jednym ze współwłaścicieli;
-
nadzór nad prawidłową realizacją zadań Zarządcy we wspólnotach mieszkaniowych z udziałem Miasta.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV);
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum 3-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; o nieposzlakowanej opinii.
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy wrzucać do „urny na dokumenty” znajdującej się w Pałacu Ślubów w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. współpracy ze wspólnotami mieszkaniowymi z udziałem Miasta w Referacie Gospodarki Mieszkaniowej w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami”, w terminie do dnia 22 maja 2020 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. współpracy ze wspólnotami mieszkaniowymi z udziałem Miasta
w Referacie Gospodarki Mieszkaniowej
w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami
Informuję, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowisko został wybrany Pan Zbigniew Gałek zamieszkały w Słupsku.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydatów zgodnie z kryterium punktowym, w której Pan Zbigniew Gałek uzyskał najwyższą liczbę punktów tj. 30 na 30 możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Monika Dymczak Kierownik Referatu ZKO
- Data wytworzenia:
- 11 maja 2020
- Informację opublikował:
- Monika Dymczak
- Data publikacji:
- 3 lipca 2020