stanowisko ds. informatycznych - Administrator Systemów Informatycznych w Referacie Informatycznym w Wydziale Administracyjno-Technicznym
KRYSTYNA DANILECKA-WOJEWÓDZKA
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. informatycznych – Administrator Systemów Informatycznych
w Referacie Informatycznym
w Wydziale Administracyjno-Technicznym
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe;
-
doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na ww. stanowisku;
-
znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne poruszanie się w dokumentacji technicznej;
-
podstawowa umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych (przełączniki, routery);
-
znajomość działania usług sieciowych: poczty, autoryzacji użytkowników;
-
znajomość systemów klienckich Windows na poziomie administracji stacją roboczą w środowisku domenowym, znajomość aplikacji wykorzystywanych w pracach biurowych;
-
znajomość zagadnień związanych z monitoringiem aplikacji i usług;
-
znajomość zagadnień dotyczących bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych;
-
administracja użytkownikami oraz ich uprawnieniami w domenie Active Directory;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych.
II. Wymagania dodatkowe:
-
wiedza w zakresie administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego;
-
znajomość przepisów:
1) ustawy o samorządzie gminnym;
2) ustawy o pracownikach samorządowych;
3) ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne;
4) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych;
-
doświadczenie w administrowaniu systemami informatycznymi;
-
samodzielność w działaniu i właściwe wyznaczanie priorytetów w realizacji zadań;
-
umiejętność pracy pod presją czasu;
-
umiejętność podejmowania decyzji;
-
umiejętności analityczne i negocjacyjne;
-
wysoki poziom kultury osobistej;
-
umiejętność pracy w zespole oraz zgłaszania własnych pomysłów;
-
umiejętność motywowania i wspierania innych w działaniu;
-
wysoki poziom umiejętności komunikacji ukierunkowanych na obsługę klienta wewnętrznego;
-
chęć nauki nowych rozwiązań i technologii;
-
zaangażowanie i inicjatywa w działaniu, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Realizowanie zadań merytorycznych polegających na administrowaniu systemami informatycznymi.
Ważniejsze zadania:
-
pełnienie obowiązków Administratora Systemów Informatycznych;
-
wsparcie użytkowników i obsługa Help Desk;
-
administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu;
-
zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku;
-
zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku;
-
pomoc pracownikom UM w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania;
-
analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych UM Słupsku;
-
nadzorowanie wykonania kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczanie nośników z kopiami zapasowymi;
-
współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.;
-
zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania na stanowiskach pracy UM w Słupsku;
-
dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne;
-
prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;
-
prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji;
-
zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji;
-
nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV);
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum 3-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; o nieposzlakowanej opinii.
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. informatycznych – Administrator Systemów Informatycznych w Referacie Informatycznym w Wydziale Administracyjno-Technicznym”, w terminie do dnia 3 czerwca 2022 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
Uzasadnienie nie zatrudnienia żadnego kandydata:
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka Wydziału Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Data wytworzenia:
- 24 maja 2022
- Informację opublikował:
- Agnieszka Szwugier
- Data publikacji:
- 23 czerwca 2022