Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert na zabezpieczenie nieruchomości położonej w Słupsku przy ul. Kilińskiego 41.

składanie ofert: 22.12.2015 11:00 • Urząd Miejski w Słupsku Pl. Zwycięstwa 3 pok.217
otwarcie ofert: 22.12.2015 11:30 • Urząd Miejski w Słupsku pok.217


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT


w postępowaniu, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30.000 euro


  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

    Prezydent Miasta Słupska

    Plac Zwycięstwa 3

    76-200 Słupsk

    tel. 59 8488310

    fax 59 8488311

    email: wgn@um.slupsk.pl


  1. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona nieruchomości zabudowanej położonej w Słupsku przy ulicy Jana Kilińskiego 41 przed kradzieżą, zniszczeniem, dewastacją, nieuprawnionym dostępem.

Usługa ochrony nieruchomości obejmuje zabezpieczenie dostępu na teren posesji oraz zabezpieczenie mechaniczne otworów drzwiowych i okiennych budynków ( bez naruszenia ich struktury) na kondygnacjach, na których istnieje potencjalne zagrożenie naruszenia mienia, wraz z dodatkowym systemem alarmowym zasilanym z własnego źródła.

Nieruchomość zabudowana jest budynkiem wielokondygnacyjnym, stanowiącym pustostan, który nie posiada zasilania w media tj. prąd i wodę.



III. Termin realizacji zamówienia:

Od dnia 1 stycznia 2016 roku do dnia 31 grudnia 2016 roku, z możliwością skrócenia terminu z dwutygodniowym okresem wypowiedzenia w przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia przetargu na zbycie przedmiotowej nieruchomości.

IV. Warunki udziału w postępowaniu:

    1. Posiadaniewiedzyidoświadczenia – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie podobne usługi polegające na zabezpieczaniu nieruchomości zabudowanymi obiektami nieużytkowanymi, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, o treści zgodnej z Załącznikiem Nr 2 do Zaproszenia.

W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie były wcześniej wykonywane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

2. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował systemem alarmowym zasilanym z własnego źródła.

  1. Wymagane dokumenty:

    1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1 do Zaproszenia.

    2. Wykaz wykonywanych usług w celu wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych zamówień z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2 do Zaproszenia.

3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

VI. Kryterium oceny ofert:

Cena – 100%.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w pkt IV Zaproszenia i jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zgodnie z w/w kryterium.

VII. Okres związania ofertą:

Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

VIII. Wybrane, istotne postanowienia umowy o zabezpieczenie nieruchomości:

1. Zamawiający zobowiązany jest do:

  1. powiadomienia Wykonawcy z tygodniowym wyprzedzeniem o koniecznym demontażu

całkowitym lub częściowym elementów zabezpieczenia,

2) powiadomienia Wykonawcy o zmianie właściciela, posiadacza lub zarządcy obiektu.

2. Zamawiający udziela Wykonawcy oraz jego uprawnionym pracownikom prawa wstępu na teren nieruchomości oraz do budynku celem montażu, naprawy i demontażu elementów zabezpieczenia.

3. Po zakończeniu umowy (zabezpieczenia) Wykonawca jest zobowiązany zwrócić obiekt Zamawiającemu w stanie nie pogorszonym, jednakże nie podnosi odpowiedzialności za pogorszenie obiektu będące następstwem upływu czasu.

4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadzie ryzyka za szkodę na osobie lub mieniu wyrządzoną komukolwiek na terenie obiektu, w tym za szkodę w obiekcie, w okresie od przejęcia obiektu od Zamawiającego lub zawarcia umowy aż do chwili zwrotu obiektu Zamawiającemu, chyba, że szkoda nastąpiła wskutek siły wyższej albo wyłącznie z winy poszkodowanego.

5. Strony ustalają, że płatność z tytułu niniejszej umowy odbywać się będzie w cyklu miesięcznym, z zachowaniem 14-dniowego terminu płatności od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

6. Zapłata za wykonaną usługę nastąpi na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę ostatniego dnia każdego miesiąca.

7. Rozliczenie Stron następować będzie w formie bezgotówkowej z konta zamawiającego na konto Wykonawcy na rachunek wskazany w fakturze.

8. Wykonawca oświadcza, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na okres trwania umowy w zakresie objętym przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia minimum 300.000,- zł.

9. Umowa zawarta jest na czas określony od dnia 01.01.2016r. do dnia 31.12.2016r.

10. Każdej ze Stron przysługuje prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym

w przypadku:

1) naruszenia jej postanowień przez drugą Stronę,

2) nie wywiązywania się bądź nienależytego wywiązywania się przez drugą Stronę

z obowiązków wynikających z umowy.

11. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy z dwutygodniowym okresem wypowiedzenia.

12. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, w drodze aneksu, pod rygorem nieważności.

13. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

IX. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Oferty należy składać osobiście lub drogą pocztową na adres:

Urząd Miejski w Słupsku,

Plac Zwycięstwa 3

76-200 Słupsk

Wydział Gospodarki Nieruchomościami

pokój nr 217

w terminie do dnia 22 grudnia 2015 r. do godziny 11:00.

Oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem:

"Oferta na ochronę nieruchomości zabudowanej położonej w Słupsku przy ulicy Kilińskiego 41”

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 22 grudnia 2015 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego ( pokój nr 217 ).

X. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:

Pani Magdalena Czerniak, e-mail: m.czerniak@um.slupsk.pl


W załączeniu:


Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy

Załącznik Nr 2 - Wykaz wykonanych usług





Załącznik Nr 1 do Zaproszenia

…...........................

Pieczęć Wykonawcy


Nazwa firmy:

........................................................................................................................................................................................................................

Adres …......................................................................................................................................................................................................................

Tel ....................................... Fax ......................................

e-mail: .........................................................

KRS..........................................NIP…..................................... REGON ..............................................


Formularz ofertowy

W odpowiedzi na Zaproszenie do składania ofert na ochronę nieruchomości zabudowanej położonej w Słupsku przy ulicy Kilińskiego 41, oferujemy realizację zamówienia za cenę:

netto:.............................zł,(słownie:........................................................ . ..................................... ….......zł)

VAT (..........) ....................................... zł

brutto:..............................(słownie: ........................................................................................... zł)

w sposób:..............................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

1. Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu.

2. Oświadczam, że dysponuję/będę dysponował *) systemem alarmowym zasilanym z własnego źródła.

3. Oświadczam, że zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania wykonam w terminie określonym w zamówieniu.

  1. Oświadczam, iż zapoznałem/łam się z przedstawionymi istotnymi warunkami umowy

i nie wnoszę zastrzeżeń.

5. Akceptuję 14-dniowy termin płatności wynagrodzenia za wykonane i przyjęte bez zastrzeżeń usługi, płatne przelewem licząc od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury VAT.

6. W przypadku przyznania mi zamówienia zobowiązuję się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

7. Oświadczam, że zamówienie wykonam samodzielnie/za pomocą Podwykonawców *.

8. Oświadczam, że jestem/nie jestem * płatnikiem VAT.


* niepotrzebne skreślić

W załączeniu przedkładam:

1. ................................................................................................

2 ..................................................................................................

3...................................................................................................


................................... …............................................................

Data podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy










Załącznik Nr 2 do Zaproszenia

…...........................

Pieczęć Wykonawcy
Wykaz wykonanych usług w celu spełnienia warunku

posiadania wiedzy i doświadczenia

Oświadczam, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywaliśmy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonujemy, następujące usługi, odpowiadające swoim rodzajem i charakterem przedmiotowi zamówienia ( zabezpieczenia nieruchomości zabudowanych obiektami nieużytkowanymi).


Lp.

Przedmiot

zamówienia/ rodzaj obiektu

Czas realizacji dokładna data

Nazwa i adres Zamawiającego


od

do

1.





2.





Do wykazanego powyżej zakresu usług dołączam dowody potwierdzające ich należyte wykonanie.

POUCZENIE:

Art. 297 § 1 KODEKSU KARNEGO: Kto, w celu uzyskania dla siebie lub kogo innego (…) zamówienia, przedkłada podrobiony, przerobiony, poświadczający nieprawdę albo nierzetelny dokument albo nierzetelne, pisemne oświadczenie dotyczące okoliczności o istotnym znaczeniu dla uzyskania (…) zamówienia, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.


.................................... ….............................................................

Data Podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy

Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informację wytworzył:
Zofia Zajączkowska-Orlikowska - Dyrektor Wydziału Gospodarki Nieruchomościami
Data wytworzenia:
11 grudnia 2015
Informację opublikował:
Magdalena Czerniak
Data publikacji:
14 grudnia 2015

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek