Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

rokowania na sprzedaż lokalu użytkowego przy ul.Krasińskiego 7

składanie ofert: 8.08.2016 15:00 • Urząd Miejski w Słupsku pokój 217
otwarcie ofert: 12.08.2016 11:00 • Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3sala 211

Prezydent Miasta Słupska

ogłasza rokowania na sprzedaż części nieruchomości (lokalu użytkowego) położonej w Słupsku przy ul. Krasińskiego 7, stanowiącej własność Miasta Słupsk.


Lokal użytkowy położony na parterze w budynku przy ul. Krasińskiego 7, o pow.209,68m2wraz z pomieszczeniem przynależnym w piwnicy o pow. 20,14m² i udziałem 3865/10000

w prawie własności działki gruntu nr 454/2 o pow.621m2 w obrębie 6,KW SL1S/00108711/3

Cena wywoławcza do rokowań wynosi: 250.000,00 zł.

Nieruchomość położona przy ul. Krasińskiego 7, znajduje się na obszarze miasta dla którego obowiązuje MPZP „Mickiewicza ” na terenach o funkcji adaptowanej zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej z usługami wbudowanymi,usługi: handlu, gastronomii,

administracji,turystyki,kultury oraz inne nieuciążliwe (9.3.MWU) Budynek znajduje się

w wojewódzkiej ewidencji zabytków i podlega ochronie konserwatorskiej.

Cena wywoławcza obowiązująca w pierwszym przetargu ustnym nieograniczonym organizowanym w dniu 07.04. 2016 roku wynosiła 366.392,00 zł, w drugim przetargu ustnym organizowanym w dniu 01.06.2016 roku wynosiła 320.000,00 zł.

Lokal będzie udostępniony do oglądania w dniu 05.08.2016 o godz. 13³º

Prezydent Miasta Słupska informuje o możliwości składania pisemnych zgłoszeń udziału

w rokowaniach, w zamkniętych kopertach, opisanych „Rokowania Krasińskiego 7”

w Urzędzie Miejskim w Słupsku w pokoju 217 ( II piętro -sekretariat Wydziału Gospodarki Nieruchomościami) w terminie do dnia 08.08.2016 roku do godz.15ºº.

Rokowania odbędą się w dniu 12.08.2016 roku o godzinie 11ºº w sali 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku,Plac Zwycięstwa 3 (II p.)

Warunkiem przystąpienia do rokowań jest wpłacenie zaliczki w wysokości 25.000,00zł na konto: mBank S.A. numer 08114011530000217542001011 .

Osobie, która wygra rokowania a uchyli się od zawarcia umowy notarialnej wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi. Koszty aktu notarialnego ponosi nabywca.

Z dodatkowymi warunkami rokowań można zapoznać się w pokoju 215 tut. urzędu(tel.59 8488410).

Prezydent Miasta Słupska zastrzega sobie prawo do zamknięcia rokowań bez wybrania nabywcy nieruchomości.

Zgłoszenie udziału w rokowaniach złożone w zamkniętych kopertach powinno zawierać:

1.imię, nazwisko i adres albo nazwę lub firmę oraz siedzibę, jeżeli zgłaszającym jest osoba prawna lub inny podmiot,

2.datę sporządzenia zgłoszenia,

3.oświadczenie,że zgłaszający zapoznał się z warunkami rokowań i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń,

4.proponowaną cenę i sposób jej zapłaty,

5.do zgłoszenia należy dołączyć kopię dowodu wpłaty zaliczki.



























Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informację wytworzył:
Marek Biernacki -Zastępca Prezydenta
Data wytworzenia:
30 czerwca 2016
Informację opublikował:
Jolanta Miś
Data publikacji:
11 lipca 2016
Nazwa pliku:
rzut inwentaryzacji
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informację wytworzył:
Marek Biernacki -Zastępca Prezydenta
Data wytworzenia:
30 czerwca 2016
Informację opublikował:
Jolanta Miś
Data publikacji:
11 lipca 2016
Nazwa pliku:
mapa ewidencyjna
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informację wytworzył:
Marek Biernacki -Zastępca Prezydenta
Data wytworzenia:
30 czerwca 2016
Informację opublikował:
Jolanta Miś
Data publikacji:
11 lipca 2016

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek