Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

I przetarg ustny ograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej, położonej w Słupsku przy ulicy Łokietka

rozpoczęcie przetargu: 21.08.2017 10:00 • Urząd Miejski w Słupsku sala 211

Teraz ŁOKIETKA

PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA

ogłasza I przetarg ustny ograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej, położonej w obrębie 9 miasta Słupska przy ulicy Łokietka, dla której Sąd Rejonowy w Słupsku VII Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi KW nr SL1S/00022119/6, przeznaczonej na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.


- działka nr 327/1 o powierzchni 149 m²,

cena wywoławcza 15.000,- zł, wadium 2.000,- zł, postąpienie nie mniej niż 150,- zł

Do wylicytowanej ceny za nabycie nieruchomości zostanie doliczony należny VAT.


Działka nr 327/1 znajduje się na obszarze miasta, na którym obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego ”Chrobrego” na terenie o funkcji: tereny mieszkalnictwa jednorodzinnego 2.29.MN.


W związku z tym, że użytkowanie i zagospodarowanie nieruchomości oznaczonej jako działka nr 327/1 możliwe jest przez właścicieli nieruchomości sąsiednich, zasadnym jest przeznaczenie nieruchomości do sprzedaży w formie przetargu ustnego ograniczonego dla właścicieli działki: nr 326 (ul. Łokietka 21), nr 325/2 (ul. Łokietka 22), nr 327/2 (ul. Banacha 13), nr 330 (ul. Zamojskiego 25).

Warunkami uczestnictwa w przetargu są:

  1. wpłacenie wadium do dnia 17.08.2017r. na konto Miasto Słupsk mBank SA nr 08 1140 1153 0000 2175 4200 1011.

  2. posiadanie tytułu prawnego w postaci prawa własności do nieruchomości oznaczonej w obrębie 9 jako działka nr 326, nr 325/2, nr 327/2, nr 330 (aktualny wypis z rejestru gruntów lub odpis z księgi wieczystej dla posiadanej nieruchomości ).

Termin zgłoszenia uczestnictwa w przetargu wyznacza się na dzień 17.08.2017r. Pisemne zgłoszenie uczestnictwa w przetargu wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie warunków uczestnictwa w przetargu należy złożyć w sekretariacie Wydziału Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu Urzędu Miejskiego w Słupsku w pok. 217 ( II piętro) do godziny 1400.

Komisja przetargowa po sprawdzeniu dowodów, o których mowa wyżej dokona kwalifikacji osób do uczestnictwa w przetargu wywieszając listę osób zakwalifikowanych na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w dniu 18.08.2017r. (obok pok. 215).


Przetarg odbędzie się w dniu 21.08.2017r. o godzinie 10:00 w sali nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (II p.).


Osobie, która wygra przetarg, a uchyli się od zawarcia umowy notarialnej wpłaconego wadium nie zwraca się. Koszty zawarcia umowy notarialnej ponosi nabywca.

Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju 215 Urzędu Miejskiego w Słupsku (Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu) lub telefonicznie 59 8488472 oraz na stronie internetowej www.slupsk.pl (mapa i plan zagospodarowania).

Prezydent Miasta Słupska zastrzega sobie prawo do odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny w trybie właściwym dla ogłoszenia.

Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informację wytworzył:
Dagna Mikołajczak-Maśnicka - Dyrektor Wydziału Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Data wytworzenia:
29 czerwca 2017
Informację opublikował:
Renata Myślińska-Tęsna
Data publikacji:
10 lipca 2017
Nazwa pliku:
mapa informacja mpzp
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informację wytworzył:
Dagna Mikołajczak-Maśnicka - Dyrektor Wydziału Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Data wytworzenia:
29 czerwca 2017
Informację opublikował:
Renata Myślińska-Tęsna
Data publikacji:
10 lipca 2017

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek