Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Naprawa i konserwacja kserokopiarek Urzędu Miejskiego w Słupsku

Gmina Miejska Słupsk, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3
tel. 059 8488440, fax. 059 8488321
o g ł a s z a
przetarg w trybie negocjacji z ogłoszeniem o wartości poniżej 60 000 euro
na naprawę i konserwację kserokopiarek Urzędu Miejskiego w Słupsku


  1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa i konserwacja 40 sztuk kserokopiarek typu Canon, Gestetner, Sharp i KIP zlokalizowanych w budynkach Urzędu Miejskiego w Słupsku.
  2. Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
    5. złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 1);
    6. złożą oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia (załącznik nr 2);
    7. złożą aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. tj. dokument wystawiony nie wcześniej niż 6
      miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
      Uwaga: Jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej należy dołączyć umowę spółki cywilnej;
    8. złożą wykaz zrealizowanych (bądź realizowanych) w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, umów na naprawę i konserwację kserokopiarek - z podaniem ich wartości, przedmiotu (typu kserokopiarek), dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

  3. Zamawiający informuje, iż do składania ofert zostanie zaproszonych 7 wykonawców, którzy złożą wymagane w pkt. 2 dokumenty oraz wykażą się największą ilością zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat umów, o których mowa w pkt. 2.8.
  4. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów.
  5. Termin wykonania zamówienia – świadczenie ciągłe w okresie 12 miesięcy od zawarcia umowy.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  9. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  10. Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
  11. Kryteria oceny ofert:
    • cena – 60%
    • czas naprawy – 40%

  12. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :
    Tadeusz Szemryk tel. 059 8488440
  13. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Administracyjnym (po. 303) do 19 marca 2007r., godz. 11.00.
  14. Ogłoszenie opublikowano na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych www.portal.uzp.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Miejskiego Słupsku www.um.slupsk.pl w dniu 2 marca 2007r.



Słupsk, dnia 2 marca 2007r.

Uwaga : w dniu 6 marca 2006 r. o godz. 14:18 w pkt. 3 ogłoszenia poprawiono błędny zapis "pkt 2h" na zapis pkt 2.8.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
2 marca 2007
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
2 marca 2007

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek