Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 20.000.000 zł

składanie ofert: 22.05.2007 11:00 • siedzibie zamawiającego, Plac Zwycięstwa 3 pok.113
otwarcie ofert: 22.05.2007 11:15 • Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, pokój 110
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości powyżej 211.000 EURO
na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego
w kwocie 20.000.000 zł



ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miejska Słupsk,
Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie,
tel. 059 8423236, fax 059 8424297,
e-mail: urzad@um.slupsk.pl, www.slupsk.pl


Dalsze informacje oraz dokumentację przetargową można uzyskać u:
Tadeusza Szemryka, Gmina Miejska Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 307, tel 0-59-8488440, t.szemryk@um.slupsk.pl

Adres, na który należy przysłać oferty:
Gmina Miejska Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 123 - Sekretariat Wydziału Finansowego.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego.
Opis przedmiotu zamówienia: Kredyt długoterminowy złotowy, okres kredytowania 10 lat.
Kwota kredytu 20.000.000 PLN.
Karencja w spłacie kapitału – do dnia 30 stycznia 2008r..
Karencja w spłacie odsetek – do dnia 30 stycznia 2008r.
Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą usługi będą dokonywane w polskich złotych.
Nomenklatura - Wspólny słownik zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.
Nie dopuszcza się złożenia ofert częściowych.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia : data rozpoczęcia: 22.05.2007r.; data zakończenia: 31.05.2017 r.

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

Wymagane wadium : 50.000 PLN.
Warunki uczestnictwa :
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wymagane dokumenty :
  1. aktualny wypis z rejestru handlowego,
  2. zezwolenie Prezesa NBP lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych,
  3. zaświadczenie wykonawcy z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych,
  4. zaświadczenie wykonawcy z ZUS o braku zaległości z tytułu opłacania składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne Fundusz Pracy i FGŚP,
  5. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 19 ust. 1 pkt 4-8 i pkt 9 ustawy.

Kryteria oceny ofert: cena – 100%

Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
  1. dostępne do 21.05.2007 r.,
  2. cena SIWZ w wersji papierowej – opłata w wysokości 500,- PLN + 22% VAT

Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostatecznego terminu składania ofert.

INNE INFORMACJE

Ogłoszenie zostało przesłane do Dziennika Urzędowego Wspólnot Europejskich dnia 06.04.2007 r

Ogłoszenie zostało zamieszczone na tablicy w siedzibie Zamawiającego od dnia 06.04.2007. oraz na stronie internetowej zamawiającego – www.um.slupsk.pl

SIWZ
Załączniki nr od 1 do 5
Załącznik nr 6
Załącznik nr 7
Załącznik nr 8
Załącznik nr 9
Załącznik nr 10
Załącznik nr 11
Załącznik nr 12
Załącznik nr 13
Załącznik nr 14
Załącznik nr 15 - dodano 10 maja 2007 r. o godz. 7:50 (patrz poniżej)
Załącznik nr 16
Załącznik nr 16a aktualne zaświadczenie z US - dodano 20 kwietnia 2007 r. o godz. 10:30,
Załącznik nr 16b aktualne zaświadczenie z US - dodano 20 kwietnia 2007 r. o godz. 10:30,
Załącznik nr 17
Załącznik nr 17a aktualne zaświadczenie z ZUS - dodano 20 kwietnia 2007 r. o godz. 10:30,
Załącznik nr 18
Załącznik nr 19
Załącznik nr 20
Załącznik nr 21
Załącznik nr 22
Załącznik nr 23
Załącznik nr 24
Załącznik nr 25

Słupsk, dnia 6.04.2007r.

W dniu 20 kwietnia 2007 r. o godz. 10:30 dodano załączniki nr 16a i nr 16b zawierające aktualne zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Gmina Miejska Słupsk nie zalega z opłacaniem podatków i załącznik nr 17a zawierający aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Gmina Miejska Słupsk nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, FP i FGŚP.
Dodane załączniki stanowią integralna część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


Dodano 10 maja 2007 r. o godz. 7:50
Do zamawiającego wpłynęła prośba o przekazanie dokumentów:
  1. prognozy długu na lata 2007-2017,
  2. prognozy wydatków bieżących i majatkowych na lata 2007-2017,
  3. prognozy budżetu na lata 2007-2017 w formie zestawienia: dochody w podziale na dochody własne, subwencje i dotacje,
  4. opinii RIO o możliwosci spłaty kredytu w wysokości 20.000.000,00 PLN,
  5. opinii RIO o budżecie na 2007 r.,
  6. aktualnych zaświadczeń z ZUS i US.


W nawiązaniu do wniosku wykonawcy przedstawiamy :
  1. prognozę długu na lata 2007-2017 (załącznik nr 15 do SIWZ) str 1, str 2, str 3, str 4,
  2. prognozy wydatków bieżących i majatkowych na lata 2007-2017 i prognozy budżetu na lata 2007-2017 w formie zestawienia: dochody w podziale na dochody własne, subwencje i dotacje,
  3. opinii RIO o możliwosci spłaty kredytu w wysokości 20.000.000,00 PLN: str. 1, str. 2,
  4. opinii RIO o budżecie na 2007 r. str. 1, str. 2, str. 3,
  5. aktualne zaświadczenia z ZUS i US dodano 20 kwietnia 2007 r. o godz. 10:30 (patrz wyżej).
Dodane załączniki stanowią integralna część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


Dodano 18 maja 2007 r. o godz. 15:20
Punkt 12.2 SIWZ otrzymuje brzmienie :
12.2. Kwoty podane w załącznikach wymienionych w punkcie 12.1 SIWZ należy podać w formie dziesiętnej, do dwóch miejsc po przecinku.



Dodano 21 maja 2007 r. o godz. 9:50
Niniejsze ogłoszenie zostało opublikowane również w Biuletynie Zamówień Publicznych numer 74 z dnia 11.04.2007 r. pod pozycją 21442.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
6 kwietnia 2007
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
6 kwietnia 2007

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek