Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO NA USŁUGI p.n. DOKUMENTACJA PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWA UZBROJENIA TERENU OSIEDLA SUŁKOWSKIEGO W SŁUPSKU POD BUDOWNICTWO JEDNORODZINNE

składanie ofert: 18.04.2007 10:00 • Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha 12 pok. 8 (sekretariat)
otwarcie ofert: 18.04.2007 10:15 • Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha 12 pok. 8 (sekretariat), pokój 10
    Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku,
    76-200 Słupsk, ul.Banacha 12,
    działający na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk


o g ł a s z a przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 EURO na usługi
p.n. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa uzbrojenia terenu osiedla Sułkowskiego w Słupsku pod budownictwo jednorodzinne

1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie: www.rzislupsk.pl
Ponadto specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk,
ul. Banacha 12, pok. nr 1. Cena 30 zł –
płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.

2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia.
CPV 74.23.22.00-6 Usługi inżynierii projektowej w zakresie
inżynierii lądowej i wodnej

    Przedmiotem zamówienia jest pełnobranżowy projekt budowlano-wykonawczy uzbrojenia terenu zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej w sieć kanalizacji deszczowej ulic Sułkowskiego, Pułaskiego i nowoprojektowanej wraz z projektem budowlano-wykonawczym sieci sanitarnej i wodociągowej oraz drogowym ulic Pułaskiego
i nowoprojektowanej.
    Załącznikiem do siwz jest wyciąg z miejscowego planu zagospodarowania terenu wraz z załącznikiem graficznym oraz warunki przyłączeniowe wydane przez gestorów mediów.

3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5.Wymagany termin wykonania zamówienia – 3 miesiące od daty zawarcia umowy.

6.Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełniania
1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia;
  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia;
  • nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch zamówień na projekty uzbrojenia terenu w branży sanitarnej i minimum dwóch zamówień na projekty drogowe odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych zamówień.
Udzielą rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na nie mniej niż 3 lata
2) Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów:
a)Wypełniony formularz oferty
b)Dowód wniesienia wadium w wysokości i formie akceptowalnej przez Zamawiającego - do oferty dołączony oryginał gwarancji wadialnej lub kopia dowodu wpłaty poświadczona za zgodność przez Wykonawcę.

c)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, o ile nie wynika ono z innych załączonych do oferty dokumentów.
d)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym .
e)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 .
f)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
g)Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
h)Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
i)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch zamówień na projekty uzbrojenia terenu w branży sanitarnej i minimum dwóch zamówień na projekty drogowe, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców.
j)Dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt. i) zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w wykazie wg pkt i)
k)Wykaz osób (projektantów branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności .
l)Kserokopie uprawnień do projektowania i ważne zaświadczenia przynależności do Izby Budowlanej osób wskazanych w pkt k).
m)Oświadczenie o udzieleniu rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na nie mniej niż 3 lata
n)Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom
o)Formularz cenowy (załącznik nr 6), zawierający ceny wyszczególnionych elementów projektu, jak również obowiązujący podatek VAT.

7. Wadium – 1.500,00 zł.

8. Kryterium oceny ofert – najniższa cena.
9. Składanie ofert 18.04.2007 r. do godziny 10:00 w Rejonowym
Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha 12, pokój nr 8
(sekretariat).

10. Termin związania ofertą 30 dni.
11. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 18.04.2007 r. o godz. 10:15
w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha 12, pokój
nr 10.

12. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
Anna Budźko-Pituła tel. 059/843-31-29

13. Ogłoszenie zostało opublikowane na portalu Urzędu Zamówień
Publicznych, na stronach internetowych: www.rzislupsk.pl,
www.um.slupsk.pl oraz na tablicach ogłoszeń RZI
w Słupsku ul.Banacha 12 oraz Urzędu Miasta Słupska.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
11 kwietnia 2007
Informację opublikował:
Katarzyna Chlewińska
Data publikacji:
11 kwietnia 2007

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek