Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Modernizacja hali sportowej przy ul. Ogrodowej w Słupsku

składanie ofert: 8.06.2007 11:00 • Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha12, pokój nr8 - sekretariat
otwarcie ofert: 8.06.2007 11:15 • Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha12, pokój 10
Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku,76-200 Słupsk, ul.Banacha 12,
działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60 000 EURO na roboty budowlane
p.n. Modernizacja hali sportowej przy ul. Ogrodowej w Słupsku.

1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie : www.rzislupsk.pl
Ponadto specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pok. nr 1. Cena 250 zł – płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.
Uwaga: wyposażenie sali gimnastycznej NIE JEST przedmiotem niniejszego przetargu.

2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia.
Wspólny słownik zamówień – CPV:
45.21.22.25-9 hale sportowe
45.45.30.00-7 roboty remontowe i renowacyjne

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w istniejącym obiekcie hali sportowej (budownictwo tradycyjne, dwie kondygnacje nadziemne, całkowite podpiwniczenie, dach płaski kryty papą) o zakresie szczegółowo określonym w siwz oraz w projekcie budowlano-wykonawczym stanowiącym załącznik do siwz, w tym
-branża budowlana (termomodernizacja budynku, modernizacja sali gimnastycznej, modernizacja sanitariatów i zapleczy sali sportowej)
-branża sanitarna (instalacja wodno – kanalizacyjna, instalacja c.o. i ciepła technologicznego, instalacja wentylacji mechanicznej)
-branża elektryczna (instalacje elektryczne ).

3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5.Termin wykonania zamówienia – 4 miesiące od przekazania placu budowy

6.Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełniania
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia;
-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia;
-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
-wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum trzech robót remontowych o łącznej wartości min. 500 tys. zł. i poprą stosownymi referencjami.
-udzielą rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na nie mniej niż 3 lata
-ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000 zł
2) Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów:
a)Wypełniony formularz oferty zawierający oferowaną cenę wraz z oświadczeniami.

b)Dowód wniesienia wadium w wysokości i formie akceptowalnej przez Zamawiającego - do oferty dołączony oryginał gwarancji wadialnej lub kopia dowodu wpłaty poświadczona za zgodność przez Wykonawcę.
c)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, o ile nie wynika ono z innych załączonych do oferty dokumentów.
d)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych
e)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp
f)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
g)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
h)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
i)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
j)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (dotyczy podmiotu zbiorowego), wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
k)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum trzech robót remontowych o łącznej wartości min. 500 tys. zł, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.
l)Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. k) zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w ww. wykazie.
m)Wykaz osób (kadry technicznej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności – kierownik budowy i kierownicy robót.
n)Kserokopie uprawnień budowlanych i ważne zaświadczenia przynależności do Izby Budowlanej osób wskazanych w pkt m).
o)Przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000 zł.
p)Oświadczenie o udzieleniu rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na nie mniej niż 3 lata.
q)Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
r)Formularz cenowy zawierający ceny wyszczególnionych elementów robót, jak również obowiązujący podatek VAT.
s)Szczegółowy kosztorys ofertowy wykonany w oparciu o KNR; w przypadku braku odpowiednich pozycji kosztorysowych w KNR należy zastosować inne pozycje kalkulacyjne.
t)Wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania z wyszczególnieniem elementów jak w formularzu cenowym.

7. Wadium – 12.000,00 zł.

8. Kryterium oceny ofert – najniższa cena.

9. Składanie ofert do godziny 11:00 dnia 08.06.2007 r. w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, pok. nr 8 – sekretariat.

10. Termin związania ofertą 30 dni.

11. Otwarcie ofert: 08.06.2007 r. godz. 11:15 w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, pok. nr 10.

12. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
Anna Budźko-Pituła tel. 059/843-31-29

13. Ogłoszenie zostało przesłane do prezesa UZP w dniu 08.05.2007 r.
a następnie opublikowane na stronach internetowych: www.rzislupsk.pl, www.um.slupsk.pl oraz na tablicy ogłoszeń RZI w Słupsku ul.Banacha 12 oraz Urzędu Miasta Słupska.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
11 maja 2007
Informację opublikował:
Mariusz Kowalski
Data publikacji:
11 maja 2007

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek