Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony na ubezpieczenie obiektów i pojazdów Urzędu Miejskiego w Słupsku

składanie ofert: 19.10.2007 12:00 • siedzibie zamawiającego, Plac Zwycięstwa 3 pok.303
otwarcie ofert: 19.10.2007 12:15 • Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, pokój 212
Gmina Miejska Słupsk, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3
o g ł a s z a

przetarg nieograniczony o wartości poniżej 211 000 euro na
ubezpieczenie obiektów oraz pojazdów służbowych
Urzędu Miejskiego w Słupsku


1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie obiektów oraz pojazdów służbowych Urzędu Miejskiego w Słupsku.

2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Wydział Administracyjny, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 307 nieodpłatnie lub na stronie internetowej www.um.slupsk.pl

3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Zadanie Nr 1 - ubezpieczenie obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku
Zadanie Nr 2 - ubezpieczenie pojazdów służbowych Urzędu Miejskiego w Słupsku

4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

6.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

7.Zamawiający nie przewiduje dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8.Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości;
Zadanie Nr 1 - 1.500 zł
Zadanie Nr 2 - 1.500 zł

9.Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do 19.10.2010r.

10.Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

11.Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.

12. Kryteria oceny ofert - cena - 100%

13.Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert.

14.Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :
Tadeusz Szemryk - tel. 059 8488440

15. Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Miejskiego Słupsku w dniu 01.10.2007r.

16.CPV 66330000-2 Ubezpieczenia inne niż na życie

Słupsk, dnia 01.10.2007r.


Dodano 8.10.2007r.

Informujemy, iż w postępowaniu przetargowym na ubezpieczenie obiektów i pojazdów Urzędu Miejskiego w Słupsku wpłynęły zapytania przetargowe, które warz z odpowiedziami publikujemy:

Pyt. 1.
Prosimy o podanie kwotowe szkodowości w ubezpieczeniach komunikacyjnych za okres 3 lat z rozbiciem na lata osobno ryzyko OC i AC. W specyfikacji podano wyłącznie ilości szkód.
Odp.
Zamawiający uzupełnia treść Załącznika Nr 1d do SIWZ „Szkodowość dotycząca ubezpieczenia pojazdów Urzędu Miejskiego w Słupsku w okresie 2004-2007”, który przyjmuje brzmienie:


Data powstania Rodzaj ubezpieczenia Wysokość odszkodowania (zł)
szkody

07.08.2004 AC 440,46


11.01.2005 OC 45.050,00


21.03.2005 AC 3.246,86


10.04.2005 AC 1.827,85


10.05.2005 AC 2.947,86


06.08.2005 AC 1.261,26


25.08.2005 AC 1.155,65


01.06.2006 OC 700,00


02.06.2006 AC 879,92


16.06.2006 OC 1.650,00


15.12.2006 OC 375,00


03.04.2007 ASS 217,53




Pyt. 2.
Prosimy o podanie przychodu w PLN za ostatni okres obrotowy, ilości pracowników, ilości nieruchomości będących przedmiotem najmu, dzierżawy lub innego stosunku prawnego nie przenoszącego prawa własności oraz sumy gwarancyjnej na jedno i wszystkie zdarzenia w ubezpieczeniu Odpowiedzialności Cywilnej. Czy Zamawiający przewiduje ustalenie limitów dla jednego wypadku ubezpieczeniowego w ubezpieczeniu Odpowiedzialności Cywilnej (w szczególności w przypadku dodatkowych kosztów rzeczoznawców oraz kosztów obrony sądowej)?. Jeśli tak, to w jakiej wysokości?
Czy transport gotówki odbywa się w obrębie Miasta Słupsk czy na dowolnym obszarze kraju?
Prosimy także o podanie szkodowości z ubezpieczeń komunikacyjnych w latach 2004-2007 z podziałem na ryzyka OC. AC, NNW z podaniem ilości szkód w każdym roku oraz kwoty wypłat.

Odp.
Dochody Urzędu Miejskiego w Słupsk za 2006r. wynoszą 327.974.943 zł (na podstawie sprawozdania Rb-NDS za 2006r.).

W Urzędzie Miejskim w Słupsku wg stanu na dzień 8.10.2007r. jest zatrudnionych 348 osób.

Wykaz pomieszczeń wynajmowanych przez Urząd Miejski w Słupsku zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ „Przedmiot ubezpieczenia” (pkt I „Obiekty”, popdpunkty 4-7).

Suma gwarancyjna na ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej 500.000,00 zł (Załącznik Nr 1a pkt 3 „Odpowiedzialność cywilna, z tytułu posiadania nieruchomości: ratusz, mały ratusz, ośrodek wypoczynkowy” do SIWZ) stanowi górną granicę odpowiedzialności ubezpieczyciela z tytułu jednego i wszystkich zdarzeń w rocznym okresie ubezpieczenia. Limity na koszty: * wynagrodzenia rzeczoznawców, powołanych w uzgodnieniu z
ubezpieczycielem,
* obrony sądowej w sporze prowadzonym za zgodą ubezpieczyciela
* postępowania pojednawczego , poniesione w celu zapobieżenia zwiększania się szkody wynoszą do 10% sumy gwarancyjnej i nie będą zaliczane w poczet sumy gwarancyjnej.
Transport gotówki odbywa się jedynie w obrębie miasta Słupska.

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zmienia się termin składania oraz termin i miejsce otwarcia ofert (jak niżej). Zmienia się wymagany termin realizacji zamówienia na: 20.11.2007r. – 19.11.2010r. Okres realizacji zamówienia (trzy lata) pozostaje bez zmian.
W/w zmiany stanowią nieodłączną część SIWZ i obowiązują od dnia ich opublikowania.



Dodano 9.10.2007r.

W związku z błędnie podaną dnia 8.10.2007r. datą składania i otwarcia ofert, Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert przesunięto z dnia 9.10.2007r. na 19.10.2007r.


Dodano 11.10.2007r.

Informujemy, iż w postępowaniu przetargowym na ubezpieczenie obiektów i pojazdów Urzędu Miejskiego w Słupsku wpłynęło zapytanie przetargowe, które warz z odpowiedzią publikujemy:
Pyt.
Prosimy o akceptację treści klauzuli terroryzmu, wandalizmu (graffiti i włączenie jej do SIWZ.

"Klauzula terroryzmu
Z zachowaniem pozostałych niezmienionych niniejszą klauzulą postanowień umowy ubezpieczenia i ogólnych warunków ubezpieczenia, ustala się, że:
1. Ubezpieczyciel obejmuje ochroną szkody powstałe wskutek aktów terroryzmu.
2. Za terroryzm uważa się nielegalne akcje organizowane z pobudek ideologicznych lub politycznych, indywidualne lub grupowe, skierowane przeciwko osobom lub obiektom, w celu wprowadzenia chaosu, zastraszenia ludności lub dezorganizacji życia publicznego przy uzyciu przemocy albo skierowane przeciw społeczeństwu z zamiarem jego zastraszenia dla osiągnięcia celów politycznych lub społecznych.
3. Zakres ochrony ubezpieczeniowej nie obejmuje szkód powstałych wskutek użycia substancji biologicznych lub chemicznych, działania wirusów komputerowych lub pola elektromagnetycznego, promieniowania jonizacyjnego lub jądrowego oraz szkód i kosztów powstałych wskutek gróźb i fałszywych alarmów.
4. Limit odpowiedzialności Ubezpieczyciela z tytułu niniejszj klauzuli wynosi 1.000.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
5. Każde odszkodowanie pomniejszone zostanie o udział własny Ubezpieczającego w szkodzie w wysokości 10% nie mniej niż 5.000 zł.
6. Niniejsza klauzula może zostać wypowiedziana w każdym momencie przez obie strony z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia. Ubezpieczycielowi przysługuje składka za okres, w którym udzielał ochrony ubezpieczeniowej na mocy niniejszej klauzuli."

"Klauzula ubezpieczenia szkód estetycznych (graffiti)
Z zachowaniem pozostałych niezmienionych niniejszą klauzulą postanowień umowy ubezpieczenia i ogólnych warunków ubezpieczenia, ustala się, że:
1. Ochroną ubezpieczeniową objęty zostaje wandalizm, w tym szkody estetyczne polegające na pomalowaniu, porysowaniu, zarysowaniu powierzchni, umieszczeniu napisów i innych znaków graficznych na ubezpieczonym mieniu przez osoby pozostające poza stosunkiem ubezpieczeniowym.
2. Limit odpowiedzialności ubezpieczyciela za szkody objęte ubezpieczeniem na podstawie niniejszej klauzuli wynosi 15.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia."

Odp.
Zamawiający akceptuje w/w treść Klauzuli terroryzmu (dot. pkt. 7 Załącznika Nr 1a do SIWZ) i Klauzuli ubezpieczenia szkód estetycznych (graffiti)- (dot. pkt. 6 Załącznika Nr 1a do SIWZ).
W/w zmiany stanowią nieodłączną część SIWZ i obowiązują od dnia ich opublikowania.


Dodano 12.10.2007r.

Dokonuje się zmiany Załącznika Nr 1c do SIWZ polegającej na poprawieniu błędnie podanej SU samochodu typu bus Volkswagen Trnasporter 1,9 rok prod. 2004 (poz. 4 kolumna SU).
Jest: 10.000 Winno być: 60.000.

W/w zmiany stanowią nieodłączną część SIWZ i obowiązują od dnia ich opublikowania.



Dodano 12.10.2007r.

Informujemy, iż wpłynęło zapytanie przetargowe, które wraz z odpowiedzią publikujemy.
Pyt.
Dotyczy ubezpieczenia pojazdów.
Czy cena ubezpieczenia za OC, AC, NNW za ostatni trzeci rok ubezpieczenia ma być podana za 12 miesięcy, czy też za okres krótszy, tzn. w przypadku każdego pojazdu do 19.10.2010r.
Odp.
Cena ubezpieczenia pojazdów za OC, AC, NNW i ZK za ostatni, trzeci rok ubezpieczenia winna (na potrzeby porównania ofert przetargowych)obejmować okres do dnia 19.10.2010r.


Dodano 16.10.2007r.

Zamawiający dokonuje poprawienia oczywistej omyłki zawartej w odpowiedzi z dnia 12.10.2007r. Prawidłowa odpowiedź brzmi:
Cena ubezpieczenia pojazdów za OC, AC, NNW i ZK za ostatni, trzeci rok ubezpieczenia winna (na potrzeby porównania ofert przetargowych)obejmować okres do dnia 19.11.2010r.

Termin realizacji zamówienia - zarówno jeśli chodzi o obiekty, jak pojazdy - został ustalony na: 20.11.2007r. – 19.11.2010r.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
1 października 2007
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
1 października 2007

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek