Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Dostawa i montaż wyposażenia sportowego sali gimnastycznej ZSOiT przy ul.Szymanowskiego w Słupsku

składanie ofert: 31.10.2008 10:00 • Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha 12, pokój nr8 - sekretariat
otwarcie ofert: 31.10.2008 10:15 • Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pokój nr10

Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku,

76-200 Słupsk, ul.Banacha 12,

działający na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk


o g ł a s z a przetarg nieograniczony o wartości poniżej 133.000 euro na dostawy

p.n. Dostawa i montaż wyposażenia sportowego sali gimnastycznej ZSOiT przy ul.Szymanowskiego w Słupsku


1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie : www.rzislupsk.pl

Ponadto specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Rejonowym

Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pok. nr 1. Cena 30,00 zł

płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.


2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia

CPV:

37.40.00.00-2 Artykuły i sprzęt sportowy

39.15.00.00-8 Różne meble i wyposażenie


Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz montażem wyposażenia sportowego Sali

gimnastycznej w zakresie:

  1. Sprzęt gimnastyczny

  2. Sprzęt do piłki koszykowej

  3. Sprzęt do piłki siatkowej

  4. Sprzęt do piłki ręcznej

  5. Sprzęt do unihokeja

  6. Sprzęt do tenisa stołowego

  7. Tenis ziemny

  8. Piłka nożna

  9. Lekkoatletyka

  10. Gra w kometkę

  11. Wyposażenie hali sportowej

  12. Wyposażenie szatni

  13. Wyposażenie magazynów sprzętu sportowego


Szczegółowy wykaz wyposażenia określony jest w załączniku nr 7 do siwz.


  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


5. Termin wykonania zamówienia – 15.01.2009r.

6. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełniania

6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.

  • wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 3 dostaw urządzeń zgodnych z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 60% wartości ceny ofertowej - każda dostawa.

  1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

  2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2.



6.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie w systemie: spełnia-niespełnia.



6.3. Wymagane oświadczenia lub dokumenty wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

1) W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:


a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania
na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych


b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1


c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.


d) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.


e) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.


2) W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:


a) Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 3 dostaw urządzeń zgodnych z przedmiotem zamówienia
o wartości minimum 60% wartości ceny ofertowej - każda dostawa, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania.


b) Dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w ww. wykazie.


c) W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia [art.22 ust. 1 pkt 3 Pzp]) – oświadczenie Wykonawcy.


7. Wadium – 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)


8. Kryterium oceny ofert – najniższa cena.100%


9. Składanie ofert do godziny 10:00 dnia 31.10.2008r. w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 8 – sekretariat.


10. Termin związania ofertą 30 dni.


11. Otwarcie ofert: 31.10.2008r. o godz. 10:15 w Rejonowym Zarządzie Inwestycji
w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 10.


12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.


13. Ogłoszenie zostało przesłane do prezesa UZP w dniu 20.10.2008r. i opublikowane w BZP pod nr 273473-2008 a następnie opublikowane na stronach internetowych: www.rzislupsk.pl, www.um.slupsk.pl oraz na tablicy ogłoszeń RZI w Słupsku
ul.Banacha 12 oraz Urzędu Miasta Słupska.

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Kowalski Mariusz
Data wytworzenia:
20 października 2008
Informację opublikował:
Mariusz Kowalski
Data publikacji:
20 października 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek