Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul.Grottgera w Słupsku - wymiana stolarki okiennej

składanie ofert: 23.07.2004 9:30 • Rejonowy Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha 12, pokój nr 8 - sekretariat
otwarcie ofert: 23.07.2004 10:00 • Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, pokój 210
Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul.Banacha12, działając na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk,
o g ł a s z a przetarg nieograniczony na wykonanie
Termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul.Grottgera w Słupsku –
wymiana stolarki okiennej
w budynku „Małej Szkoły” i elewacji zachodniej segmentu A „Dużej Szkoły”.

1.Opis przedmiotu zamówienia:
Wymiana wraz z dostawą okien drewnianych klejonych z nawiewnikami – szt. 106, w tym w Małej Szkole 12 asortymentów wymiarowych, w Dużej Szkole 6 asortymentów wymiarowych. Największe partie jednego asortymentu liczą 18 szt., 21 szt., 9 szt. Współczynnik przenikania ciepła średni dla całego okna poniżej 1,5 W/m2K Szczegółowy zakres dostawy jest zawarty w SIWZ.

2.Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pok. nr 1.
Cena 50 zł – płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.Termin wykonania zamówienia do 30.09.2004 r.
6.Warunki udziału w postępowaniu:
1)w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
2)wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmii i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na nie mniej niż 3 lata
3)wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
4)wykonawca winien wykazać się minimum dwoma zamówieniami, o wartości min. 80% ceny ofertowej, wykonanymi w czasie dwóch miesięcy na przestrzeni ostatnich trzech lat. Podmioty występujące wspólnie – jw. lecz suma wartości zamówień wykonanych przez podmioty w tym samym czasie kalendarzowym.
7.Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
8.Wymagane wadium 5.000,00 zł
9.Kryterium oceny ofert – najniższa cena.
10.Składanie ofert: do godziny 9:30 dnia 23.07.2004 r. w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, pok. nr 8 – sekretariat.
11.Termin związania ofertą 60 dni.
12.Otwarcie ofert : 23.07.2004 r., godz. 10:00 w Urzędzie Miejskim w Słupsku, pl.Zwycięstwa 3, pok. nr 210.
13.Uprawnieni do kontaktów z oferentami : Ewa Weitmann tel. 059 / 84 88 333
Anna Budźko-Pituła tel. 059 / 84 33 129
14.Ogłoszenie zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu
31.05.2004r., zostanie ogłoszone w BZP nr 89 z dnia 04.06.2004r. pod poz.27131
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
2 czerwca 2004
Informację opublikował:
Mariusz Kowalski
Data publikacji:
2 czerwca 2004

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek