Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

II przetarg ustnyograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej, położonej w obrębie 18 miasta Słupska przy ulicy Modrzewiowej

rozpoczęcie przetargu: 29.08.2017 11:00 • Urząd miejski s. 212

PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA

ogłasza II przetarg ustnyograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej, położonej w obrębie 18 miasta Słupska przy ulicy Modrzewiowej, dla której Sąd Rejonowy w Słupsku VII Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi KW nr SL1S/00039030/0 przeznaczonej na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych.

  • nieruchomość złożona z działek nr 424/12 i 424/13 o łącznej powierzchni 87m²:

  • cena wywoławcza – 6.300,00zł,

  • wadium – 650,00zł,

  • postąpienie - nie mniej niż 70,00zł

Do wylicytowanej ceny za nabycie nieruchomości zostanie doliczony należny podatek VAT.

Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego „Modrzewiowa” przedmiotowa nieruchomość znajduje się na terenie o funkcji: tereny mieszkalnictwa jednorodzinnego (1.11.MN).

W związku z tym, że użytkowanie i zagospodarowanie nieruchomości złożonej z działek nr 424/12 i 424/13 możliwe jest przez właścicieli nieruchomości sąsiednich, zasadnym jest przeznaczenie nieruchomości do sprzedaży w formie przetargu ustnego ograniczonego dla właścicieli działki nr 412 i 424/10 (ul. Modrzewiowej 17) oraz właścicieli działki nr 413 (ul. Modrzewiowej 19).

Warunkami uczestnictwa w przetargu są:

  1. wpłacenie wadium do dnia 14.08.2017r.na konto: Miasto Słupsk mBANK SA nr 08 1140 1153 0000 2175 4200 1011

  2. posiadanie tytułu prawnego w postaci prawa własności do nieruchomości oznaczonej w obrębie 18 jako działka nr 412 i 424/10, nr 413 (aktualny wypis z rejestru gruntów lub odpis z księgi wieczystej dla posiadanej nieruchomości)


Termin zgłoszenia uczestnictwa w przetargu wyznacza się na dzień 14.08.2017r. zgłoszenie uczestnictwa w przetargu wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie warunków uczestnictwa w przetargu należy złożyć w sekretariacie Wydziału Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu Urzędu Miejskiego w Słupsku w pok. 217 (II piętro) do godziny 1400.

Komisja przetargowa po sprawdzeniu dowodów, o których mowa wyżej dokona kwalifikacji osób do uczestnictwa w przetargu wywieszając listę osób zakwalifikowanych na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w dniu 17.08.2017r. (obok pok. 215).

Przetarg odbędzie się w dniu 29.08.2017r. o godzinie 11º° w sali nr 212 Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (II p.).

Osobie, która wygra przetarg, a uchyli się od zawarcia umowy notarialnej wpłaconego wadium nie zwraca się.

Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju 215 Urzędu Miejskiego w Słupsku (Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu) lub telefonicznie 598488472 oraz na stronie internetowej www.slupsk.pl (mapa i plan zagospodarowania).

Prezydent Miasta Słupska zastrzega sobie prawo do odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny w trybie właściwym dla ogłoszenia.

Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informację wytworzył:
Dagna Mikołajczak-Maśnicka
Data wytworzenia:
28 lipca 2017
Informację opublikował:
Aleksandra Marchel
Data publikacji:
1 sierpnia 2017

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek