40.2) - LV sesja Rady Miejskiej
Interpelujący radny: Robert Kujawski
W punkcie 3. porządku obrad: „Informacja Prezydenta Miasta Słupska z działalności między sesjami” Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej Robert Kujawski zapytał, jakie były powody, że poprzednio przy przetargu na dokończenie Parku Wodnego pokryciem dachu miała być membrana PCV, a demontaż dachu miał być przeprowadzony w mniejszym zakresie, natomiast w tym przetargu, który został ogłoszony, powraca się do blachy tytanowo-aluminiowej poprzedzonej praktycznie całkowitym rozebraniem dotychczas wykonanego dachu. Radny dodał, że ze względu na to, że przetargi są zakończone – jeden unieważniony, w drugim jest wybrany oferent – prosi również o przekazanie kosztorysów inwestorskich zrobionych przez Rejonowy Zarząd Inwestycji, dotyczących kosztów budowy dachu w jednym i drugim wariancie.
(odpowiedzi podczas sesji (protokół obrad) udzielał Z-ca Prezydenta Miasta Andrzej Kaczmarczyk)