Interpelacje i zapytania radnych Rady Miasta - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Interpelacje i zapytania radnych Rady Miasta

15 - interpelacja, XXI sesja Rady Miejskiej, 27 stycznia 2016 r.

Interpelujący radny: Paweł Szewczyk
Radny, nawiązując do sprawy rewitalizacji ulicy Długiej i zaplanowanych w budżecie środków na remont budynków, zgłosił wniosek, aby partery budynków, które zostaną zakwalifikowane do remontu przeznaczyć na przestrzenie użytkowe. Zwrócił uwagę, że zgodnie z koncepcjami, które do tej pory Miasto Słupsk opracowało, docelowo w parterach ma być funkcja użytkowa, ulica ma być deptakiem itd. Wyraził zdanie, że planowane remonty będą bardzo dobrą okazją, żeby chociaż w tych nieruchomościach tę koncepcję zrealizować.

Podczas sesji Rady Miejskiej w dniu 30 marca 2016 r., radny, nawiązując do odpowiedzi na swoją interpelację z 27 stycznia 2016 r. w sprawie rozważenia wprowadzania usług do parterów remontowanych budynków komunalnych przy ulicy Długiej, powiedział, że jest w niej mowa o rewitalizacji, co tam będzie, jakie zespoły pracują, ale nie napisano konkretnie, czy w parterach będzie przewidziana funkcja usługowa, czy nie. Dodał, że został ogłoszony przetarg na opracowanie dokumentacji w zakresie remontu dwóch budynków, ale nie ma wzmianki o usługowej funkcji parterów. Radny wyraził zdanie, że dobrze by było jednak wprowadzać usługi w parterach budynków przy ul. Długiej, mimo że nie jest ona tak atrakcyjna jak ul. Wojska Polskiego, ale małymi krokami można ją rewitalizować.
Podmiot publikujący:
Wydział Obsługi Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Barbara Sienkiewicz
Data wytworzenia:
29 stycznia 2016
Informację opublikował:
Anna Lessnau
Data publikacji:
1 kwietnia 2016
Nazwa pliku:
odpowiedź Z-cy Prezydenta Miasta Krystyny Danileckiej-Wojewódzkiej (z up. Prezydenta Miasta)
Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Zgodnie z zapisami w dokumencie
Data wytworzenia:
Zgodnie z zapisami w dokumencie
Informację opublikował:
Anna Lessnau
Data publikacji:
1 kwietnia 2016
Nazwa pliku:
odpowiedź Z-cy Prezydenta Miasta Krystyny Danileckiej-Wojewódzkiej (z up. Prezydenta Miasta)
Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Zgodnie z zapisami w dokumencie
Data wytworzenia:
Zgodnie z zapisami w dokumencie
Informację opublikował:
Anna Lessnau
Data publikacji:
12 kwietnia 2016

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek