Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XXVIII sesja Rady Miejskiej w Słupsku

31 października 2012, 10:00
sala Nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Informacja Prezydenta Miasta Słupska z działalności między sesjami.

  3. Informacja Prezydenta Miasta Słupska o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2011/2012, w tym o wynikach sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych w szkołach prowadzonych przez Miasto Słupsk.

  4. Informacja Prezydenta Miasta Słupska dotycząca analizy złożonych oświadczeń majątkowych.

  5. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku z analizy oświadczeń majątkowych radnych za 2011 rok.

  6. Podjęcie uchwał:

  1. w sprawie wstąpienia Marcina Kobylińskiego na miejsce radnego, którego mandat wygasł (druk Nr 28/3),

  2. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2012 rok (druk Nr 28/9),

  3. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2012 rok (druk Nr 28/18),

  4. w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Miasta Słupska na lata 2012- 2029 (druk Nr 28/10),

  5. w sprawie zmiany uchwały Nr XX/283/12 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 marca 2012r. w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w roku 2012 (druk Nr 28/12),

  6. w sprawie rozpatrzenia wezwania do usunięcia naruszenia prawa uchwałą Nr XIX/253/12 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 lutego 2012 roku w sprawie trybu i rozliczania dotacji z budżetu Miasta Słupska dla niepublicznych szkół i placówek oświatowych oraz zakresu i trybu kontroli prawidłowości ich wykorzystania (druk Nr 28/17),

  7. w sprawie rozpatrzenia wezwania do usunięcia naruszenia prawa w uchwale Rady Miejskiej w Słupsku Nr XXXVIII/574/09 z dnia 27 maja 2009 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Owocowa" w Słupsku (druk Nr 28/14),

  8. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Tuwima" w Słupsku (druk Nr 28/2),

  9. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Jaracza” w Słupsku (druk Nr 28/6),

  10. w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany fragmentu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Chrobrego” na działce nr 292/2, obręb 9 w Słupsku (druk Nr 28/7),

  1. w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie wyznaczonym granicami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego: „Osiedle Legionów Polskich”, „Andersa”, „Kołobrzeska”, przystąpieniem do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Zaborowskiej I” i fragmentem południowej granicy miasta Słupska (druk Nr 28/8),

  2. w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie oczyszczalni ścieków w Słupsku (druk Nr 28/13),

  3. w sprawie nadania imienia Gimnazjum nr 3 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Słupsku (druk Nr 28/1),

  4. w sprawie uchylenia uchwały Nr VIII/94/07 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 marca 2007 w sprawie ustalenia zasad wynajmowania bazy lokalowej szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Miejską Słupsk oraz uchwały Nr X/119/07 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 kwietnia 2007r w sprawie zmiany uchwały Nr VIII/94/07 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 marca 2007r. (druk Nr 28/5),

  5. w sprawie przyjęcia programu współpracy Miasta Słupska z organizacjami pozarządowymi na 2013 rok (druk Nr 28/19),

  6. w sprawie ustanowienia pomnika przyrody (druk Nr 28/11),

  7. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu Statutu Miasta Słupska (druk Nr 28/16),

  8. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu uchwały w sprawie podziału miasta Słupska na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic i numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu (druk Nr 28/15),

  9. w sprawie zmiany uchwały Nr III/7/10 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 20 grudnia 2010 roku w sprawie powołania składu osobowego stałych komisji Rady Miejskiej w Słupsku (druk Nr 28/4).

7. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

8.Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Zdzisław Sołowin - Przewodniczący Rady
Data wytworzenia:
24 października 2012
Informację opublikował:
Krystyna Kniaź
Data publikacji:
24 października 2012

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek