Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XXXIII sesja Rady Miejskiej w Słupsku

27 lutego 2013, 10:00
sala Nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Informacja Prezydenta Miasta Słupska z działalności między sesjami.

  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniach 19 i 28 grudnia 2012 r. (stan na dzień 6 lutego 2013 r.).

  4. Informacja Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku o stanie bezpieczeństwa pożarowego miasta i powiatu słupskiego za 2012 rok.

  5. Sprawozdanie Komendanta Miejskiego Policji w Słupsku z działalności w 2012 r.

  6. Sprawozdanie Komendanta Straży Miejskiej w Słupsku z działalności za rok 2012.

  7. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach i placówkach prowadzonych przez Miasto Słupsk.

  8. Podjęcie uchwał:

    1. w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego (druk nr 33/2),

    2. w sprawie zmiany uchwały Nr III/7/10 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 20 grudnia 2010 roku w sprawie powołania składu osobowego stałych komisji Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 33/3),

    3. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Rejtana” w Słupsku (druk nr 33/1),

    4. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Krzywoustego A” w Słupsku (druk nr 33/7),

    5. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Fałata” w Słupsku (druk nr 33/11),

    6. w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Poniatowskiego” w Słupsku na terenie ograniczonym ulicami: Kopernika, Poniatowskiego, Morcinka i Wolności (druk nr 33/4),

    7. w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w roku 2013 (druk nr 33/12),

    8. w sprawie zmiany uchwały Nr XXX/419/12 Rady Miejskiej w dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie ustalenia wysokości marż urzędowych od sprzedaży biletów uprawiających do korzystania z przejazdów osób środkami komunikacji miejskiej organizowanej przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku (druk nr 33/5),

    9. w sprawie przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych i konserwacyjnych pomnika przyrody – drzewa z gatunku klon jawor, znajdującego się w miejskim rejestrze pomników przyrody pod numerem 67 (druk nr 33/6),

    10. w sprawie wyrażenia woli prowadzenia Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku jako wspólnej instytucji kultury Miasta Słupska oraz Województwa Pomorskiego (druk nr 32/4),

    11. w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 33/10),

    12. w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 33/9)

      oraz w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie nieprawidłowości w postępowaniu przy rozpatrywaniu wniosków osób prowadzących przedszkola niepubliczne o dokonanie wypłaty zaniżonych kwot dotacji oświatowej (druk nr 33/9A),

    13. w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie niewłaściwego przeprowadzenia obowiązkowych konsultacji społecznych projektu budżetu Miasta Słupska (druk nr 33/8).

  1. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

  2. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.


Przewodniczący

Rady Miejskiej w Słupsku

/-/ Zdzisław Sołowin

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Zdzisław Sołowin - Przewodniczący Rady
Data wytworzenia:
20 lutego 2013
Informację opublikował:
Krystyna Kniaź
Data publikacji:
20 lutego 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek