Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

LIX sesja Rady Miejskiej w Słupsku

24 września 2014, 10:00
w sali Nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Informacja Prezydenta Miasta Słupska z działalności między sesjami.

  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniach 28.05 i 25.06.2014 r. (stan na dzień 11.08.2014 r.)

  4. Sprawozdanie z niewykonania uchwał i stanowiska Rady Miejskiej w Słupsku podjętych w latach 1999-2013 (stan na dzień 7 sierpnia 2014 r.).

  5. Podjęcie uchwał:

    1. w sprawie informacji o przebiegu wykonania budżetu Miasta Słupska, informacji o przebiegu wykonania planów finansowych jednostek, o których mowa w art. 9 pkt 10, 13 i 14 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych oraz informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć, o których mowa w art. 226 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych, za I półrocze 2014 roku (druk nr 59/14),

    2. w sprawie zawarcia aneksu do porozumienia zawartego pomiędzy Miastem Słupsk a Powiatem Słupskim w sprawie współfinansowania kosztów funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Słupsku (druk nr 59/2),

    3. w sprawie zmiany uchwały Nr LIV/711/14 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 maja 2014 roku w sprawie przyznania w 2014 roku dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na obszarze Miasta Słupska (druk nr 59/22),

    4. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2014 rok (druk nr 59/15),

    5. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2014 rok (druk nr 59/16),

    6. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2014 rok (druk nr 59/17),

    7. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2014 rok (druk nr 59/18),

    8. w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Miasta Słupska na lata 2014-2029 (druk nr 59/19),

    9. w sprawie szczegółowych warunków umorzenia w całości lub w części, łącznie z odsetkami, odroczenia terminu płatności, rozłożenia na raty lub odstępowania od ustalenia opłaty za pobyt dziecka w rodzinnej lub instytucjonalnej pieczy zastępczej (druk nr 59/1),

    10. w sprawie reorganizacji jednostki budżetowej Miasta Słupska działającej pod nazwą Izba Wytrzeźwień z siedzibą w Słupsku przy ul. Gdyńskiej 13 A oraz nadaniu statutu Słupskiemu Ośrodkowi Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Słupsku (druk nr 59/5),

    11. w sprawie wyrażenia zgody na przekazanie w formie aportu środków trwałych i nakładów stanowiących własność Miasta Słupsk na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Słupsku (druk nr 59/13),

    12. w sprawie oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Miasta Słupska położonej w Słupsku przy ul. Witolda Lutosławskiego 3 oraz ul. Łąkowej (druk nr 59/3),

    13. w sprawie: wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych w Słupsku w rejonie ul. Grunwaldzkiej (druk nr 59/20),

    14. w sprawie wyrażenia zgody na przedłużenie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości położonej w Słupsku przy ulicy Stefana Batorego (druk nr 59/7),

    15. w sprawie nabycia do zasobu nieruchomości Miasta Słupska prawa własności nieruchomości zlokalizowanych w Słupsku w pobliżu ul. Gdańskiej i ul. Bohaterów Westerplatte (druk nr 59/8),

    16. w sprawie przystąpienia do zmiany fragmentu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Kniaziewicza” w Słupsku (druk nr 59/4),

    17. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Zaborowskiej I” w Słupsku (druk nr 59/10),

    18. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Zaborowskiej II” w Słupsku (druk nr 59/11),

    19. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Centrum Południe-C” w Słupsku (druk nr 59/12),

    20. w sprawie aktualności planów miejscowych oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska (druk nr 59/21),

    21. w sprawie zaliczenia ulic do kategorii dróg gminnych (druk nr 59/6),

    22. w sprawie zmiany Statutu Miasta Słupska (druk nr 59/9),

    23. w sprawie utworzenia na terenie Miasta Słupska odrębnych obwodów głosowania w wyborach do Rady Miejskiej w Słupsku oraz Prezydenta Miasta Słupska zarządzonych na 16 listopada 2014 r. (druk nr 59/23).

6. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w zakresie analizy kosztów utrzymania Stadionu 650-lecia wraz z halą sportową: lekkoatletyka, judo, tenis w 2013 roku.

7. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

8. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.





Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Zdzisław Sołowin - Przewodniczący Rady Miejskiej
Data wytworzenia:
17 września 2014
Informację opublikował:
Krystyna Kniaź
Data publikacji:
17 września 2014

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek