Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XII sesja Rady Miejskiej

27 maja 2015, 14:00
sala 211 Urząd Miejski w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Informacja z realizacji w 2014 roku Uchwały Nr XII/161/99 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 24 listopada 1999 r. w sprawie przyjęcia „Strategii mieszkaniowej miasta Słupska na lata 2000-2014”.

  3. Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Miasta Słupska z organizacjami pozarządowymi na 2014 rok przyjętego Uchwałą Nr XLIV/622/13 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 grudnia 2013 r.

  4. Ocena zasobów społecznych za 2014 rok wraz z rekomendacjami.

  5. Sprawozdanie z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesjach w dniach 16 i 25 marca 2015 r. (stan na dzień 14 maja 2015 r.)

  6. Podjęcie uchwał:

  1. w sprawie zmiany uchwały Nr VI/36/15 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 4 lutego 2015 r. w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie nieruchomości zamieszkałej oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty (druk nr 12/6),

  2. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2015 rok. (druk nr 12/9),

  3. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2015 rok. (druk nr 12/10),

  4. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2015 rok. (druk nr 12/11),

  5. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2015 rok. (druk nr 12/12),

  6. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2015 rok. (druk nr 12/13),

  7. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2015 rok. (druk nr 12/14),

  8. w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Miasta Słupska na lata 2015 - 2030 (druk nr 12/15),

  9. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Słupska (druk nr 12/3),

  10. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów na terenie nieruchomości zamieszkałych w zamian za uiszczone opłaty (druk nr 12/4),

  11. w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na obszarze Miasta Słupska Słupska (druk nr 12/8),

  12. w sprawie powierzenia zadań z zakresu administracji geologicznej Powiatowi Słupskiemu (druk nr 12/5),



  1. w sprawie kierunkowych założeń polityki budżetowej miasta Słupska na 2016 rok (druk nr 12/1),

  2. w sprawie trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Słupskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego, terminów i sposobu zgłaszania kandydatur na członków Słupskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego (druk nr 12/7),

  3. w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały Nr XXVI/367/12 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 września 2012 r. w sprawie podziału miasta Słupska na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic i numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu (druk nr 12/2),

  4. w sprawie zgłoszenia kandydata na pozaetatowego członka Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku (druk nr 12/16).

8. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

9. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

Podmiot publikujący:
Wydział Obsługi Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Data wytworzenia:
20 maja 2015
Informację opublikował:
Ilona Czechowicz
Data publikacji:
20 maja 2015

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek