Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XXVI sesja Rady Miejskiej w Słupsku

21 grudnia 2020, 9:00
zdalny tryb obradowania / transmisja sesji dostępna będzie w bip.um.slupsk.pl - zakładka: "sesje RM online"

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 30 września 2020 r. (wg stanu na 4 grudnia 2020 r.).

  3. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2020 rok
    oraz zmiany treści Uchwały Nr XIV/268/19 z dnia 18 grudnia 2019 r. w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Słupska na 2020 rok (druk nr 26/14).

  4. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2020 rok (druk
    nr 26/15).

  5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2020-2037 (druk nr 26/17).

  6. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają
    z upływem roku budżetowego 2020 (druk nr 26/13).

  7. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych będących w posiadaniu „Wodociągi Słupsk” Spółka z o. o. z siedzibą w Słupsku, na okres 01.01.2022 – 31.12.2024 (druk nr 26/11).

  8. Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru i granic aglomeracji Słupsk (druk
    nr 26/12).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy użytkowania nieruchomości położonej
    w Słupsku przy ulicy Juliana Tuwima (druk nr 26/6).

  10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia kwoty dotacji na 2021 r. przypadającej
    na jedną osobę będącą uczestnikiem oraz pracownikiem Centrum Integracji Społecznej w Słupsku (druk nr 26/8).

  11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2017-2025+ (druk nr 26/5).

  12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji Programu Opieki nad Zabytkami Miasta Słupska na lata 2016-2019 (druk nr 26/9).

  13. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami Miasta Słupska na lata 2020-2023 (druk nr 26/10).

  14. Podjęcie uchwały w sprawie nadania imienia Przedszkolu Miejskiemu Integracyjnemu nr 8 w Słupsku przy ul. Wiatracznej 10 (druk nr 26/3).

  15. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Gminą Bytów w sprawie zasad prowadzenia pozaszkolnych punktów katechetycznych (druk nr 26/4).

  16. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XVI/289/20 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 lutego 2020 r. w sprawie określenia kryteriów rekrutacji do przedszkoli
    i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Miasto Słupsk, branych pod uwagę na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego, określenia liczby punktów za każde z tych kryteriów oraz dokumentów niezbędnych do ich potwierdzenia (druk nr 26/7).

  17. Podjęcie uchwały w sprawie określenia rodzajów świadczeń w ramach pomocy zdrowotnej dla nauczycieli korzystających z opieki zdrowotnej oraz warunków
    i sposobów ich przyznawania (druk nr 26/16).

  18. Sprawozdania Komisji Rady Miejskiej w Słupsku z działalności w 2020 roku oraz przyjęcie sprawozdania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku za II półrocze 2020 r.

  19. Plany pracy Komisji Rady Miejskiej w Słupsku na 2021 rok oraz zatwierdzenie planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku na 2021 rok.

  20. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Słupska na 2021 rok (druk
    nr 26/1).

  21. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2021-2040 (druk nr 26/2).

  22. Interpelacje i zapytania radnych.

  23. Sprawy bieżące.


    Lista obecności radnych na sesji:

    Kamil BIERKA +

    Tadeusz BOBROWSKI +

    Beata CHRZANOWSKA +

    Kazimierz CZYŻ +

    Bogusław DOBKOWSKI +

    Wojciech GAJEWSKI +

    Bożena HOŁOWIENKO +

    Łukasz JAWORSKI +

    Ryszard KRUK +

    Jan LANGE +

    Małgorzata LENART +

    Wojciech LEWENSTAM +

    Anna MROWIŃSKA +

    Anna ROŻEK +

    Mirosława SAGUN-LEWANDOWSKA +

    Paweł SKOWROŃSKI +

    Piotr SKOWROŃSKI +

    Renata STEC +

    Jacek SZARAN +

    Paweł SZEWCZYK +

    Adam TREDER +

    Artur WISZNIEWSKI +

    Aldona ŻURAWSKA +

Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Data wytworzenia:
14 grudnia 2020
Informację opublikował:
Bożena Dacko
Data publikacji:
29 stycznia 2021

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek