Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XXIX sesja Rady Miejskiej w Słupsku

31 marca 2021, 9:00
zdalny tryb obradowania / transmisja sesji dostępna będzie w bip.um.slupsk.pl - zakładka: "sesje RM online"

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Informacja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupsku o stanie bezpieczeństwa sanitarno-epidemiologicznego miasta Słupska za 2020 r.

  3. Zbiorcza informacja Prezydenta Miasta Słupska o zastosowanych w 2020 roku ulgach,
    na podstawie Uchwały Nr V/33/2011 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia
    26 stycznia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty cywilnoprawnych należności pieniężnych Miasta Słupska i jednostek podległych oraz wskazania organów do tego uprawnionych.

  4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 21 grudnia 2020 r. (wg stanu na dzień 4 marca 2021 r.).

  5. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z niezrealizowanych uchwał Rady Miejskiej
    w Słupsku podjętych w latach 1999-2020 (wg stanu na dzień 12.03.2021 r.).

  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr VIII/71/11 Rady Miejskiej w Słupsku
    z dnia 27 kwietnia 2011 roku w sprawie połączenia jednostek budżetowych pod nazwą: Zarząd Transportu Miejskiego w Słupsku, Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej
    i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku i Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku oraz nadania nazwy
    i statutu Zarządowi Infrastruktury Miejskiej w Słupsku (druk nr 29/13).

  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2021 rok (druk nr 29/16).

  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2021 rok (druk nr 29/17).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2021 rok (druk nr 29/18).

  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2021-2040 (druk 29/20).

  11. Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych (druk
    nr 29/12).

  12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXII/380/16 Rady Miejskiej
    w Słupsku z dnia 30 listopada 2016 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania
    na terenie miasta Słupska oraz wysokości stawek opłat za postój i sposobu ich pobierania (druk nr 29/14).

  13. Podjęcie uchwały w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Słupska (druk nr 29/6).

  14. Podjęcie uchwały w sprawie zniesienia formy ochrony drzew uznanych za pomnik przyrody rosnących w granicach administracyjnych miasta Słupska (druk nr 29/3).

  15. Podjęcie uchwały w sprawie uzgodnienia przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych i cięć technicznych drzewa będącego pomnikiem przyrody (druk nr 29/19).

  16. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowej przy
    ul. Szpilewskiego w Słupsku (druk nr 29/5).

  17. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy skwerowi w Słupsku (druk nr 29/2).

  18. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XV/158/15 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 września 2015 r. w sprawie zasad stosowanych przy nadawaniu nazw ulicom, placom, drogom wewnętrznym i innym obiektom miejskim w Słupsku (druk
    nr 29/4).

  19. Podjęcie uchwały w sprawie przekształcenia Sportowej Szkoły Podstawowej
    w Słupsku wchodzącej w skład Zespołu Szkół Sportowych z siedzibą przy ul. Marii Zaborowskiej 2 w Słupsku w Szkołę Podstawową nr 16 z Oddziałami Sportowymi
    w Słupsku (druk nr 29/8).

  20. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Słupsk oraz określenia granic ich obwodów (druk
    nr 29/7).

  21. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie oddziałów przygotowania wojskowego w Technikum nr 4 w Słupsku wchodzącym w skład Zespołu Szkół Mechanicznych
    i Logistycznych im. inż. Tadeusza Tańskiego w Słupsku (druk nr 29/11).

  22. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XLIX/671/18 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 lutego 2018 r. w sprawie ustalenia statutu jednostki budżetowej „Zespół Żłobków Miejskich” w Słupsku (druk nr 29/9).

  23. Podjęcie uchwały w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w 2021 roku (druk nr 29/15).

  24. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr II/18/18 Rady Miejskiej w Słupsku
    z dnia 28 listopada 2018 r. w sprawie powołania osobowego składu stałych komisji Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 29/1).

  25. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Komisji doraźnej ds. rozszerzenia granic administracyjnych Miasta Słupska Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 29/10).

  26. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli realizacji umów Nr ZP.7/2018 z dnia 28 lutego 2018 r. i Nr ZP.5/2020 z dnia 28 lutego 2020 r. zawartych pomiędzy Miastem Słupsk, a Firmą "Adkonis" polegających na: świadczeniu usług holowania pojazdów usuniętych z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Miasta Słupska i świadczenia usługi przechowywania pojazdów usuniętych z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu na terenie Miasta Słupska oraz ich demontażu.

  27. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli funkcjonowania cmentarzy komunalnych w Słupsku - dochody z usług cmentarnych, a wydatki w roku budżetowym 2018 i 2019.

  28. Interpelacje i zapytania radnych.

  29. Sprawy bieżące.

    Lista obecności radnych na sesji:

    Kamil BIERKA +

    Tadeusz BOBROWSKI +

    Beata CHRZANOWSKA +

    Kazimierz CZYŻ +

    Bogusław DOBKOWSKI +

    Wojciech GAJEWSKI +

    Bożena HOŁOWIENKO +

    Łukasz JAWORSKI +

    Ryszard KRUK -

    Jan LANGE +

    Małgorzata LENART +

    Wojciech LEWENSTAM +

    Anna MROWIŃSKA +

    Anna ROŻEK +

    Mirosława SAGUN-LEWANDOWSKA +

    Paweł SKOWROŃSKI +

    Piotr SKOWROŃSKI +

    Renata STEC +

    Jacek SZARAN -

    Paweł SZEWCZYK +

    Adam TREDER +

    Artur WISZNIEWSKI +

    Aldona ŻURAWSKA +

Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Rady Miejskiej Beata Chrzanowska
Data wytworzenia:
24 marca 2021
Informację opublikował:
Ilona Czechowicz
Data publikacji:
5 maja 2021

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek