Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XLI sesja Rady Miejskiej w Słupsku

26 stycznia 2022, 9:00
w trybie zdalnym/transmisja sesji dostępna będzie w bip.um.slupsk.pl-zakładka: "sesje RM online"

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Informacja Prezydenta Miasta Słupska o:

    1. zgłoszonych żądaniach, dotyczących roszczeń odszkodowawczych powstałych
      na skutek uchwalenia bądź zmiany miejscowego planu, o których mowa w art. 36 ust. 1-3 i ust. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2021 r.;

    2. wydanych decyzjach ustalających opłatę w związku ze zbyciem nieruchomości, której wartość wzrosła wskutek uchwalenia miejscowego planu bądź jego zmiany, o których mowa w art. 36 ust. 4 i art. 37 ust. 6 i 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r.
      o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym za okres od 1 stycznia
      do 31 grudnia 2021 r.

  1. Informacja Prezydenta Miasta Słupska w sprawie wyboru długości okresu wyliczenia relacji określonych w art. 243 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.

  2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z działalności Komisji Bezpieczeństwa
    i Porządku Miasta Słupska za 2021 rok.

  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 27 października 2021 r. (wg stanu na 11 stycznia 2022 r.)

  4. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania z budżetu Miasta Słupska na 2022 rok dotacji celowej Wojewódzkiemu Szpitalowi Specjalistycznemu im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. (druk nr 41/6).

  5. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego
    w celu przejęcia przez Miasto Słupsk praw i obowiązków Gminy Ustka związanych
    z korzystaniem z usług Ośrodka Pomocy Osobom Nietrzeźwym i Bezdomnym w Słupsku przy ul. Gdyńskiej 13 (druk nr 41/13).

  6. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu polityki zdrowotnej pod nazwą "Opieka okołoporodowa dla mieszkańców Miasta Słupska na lata 2022 - 2030" (druk nr 41/14).

  7. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu polityki zdrowotnej pod nazwą "Program wczesnego wykrywania dysplazji stawów biodrowych na lata 2022 - 2031" (druk nr 41/11).

  8. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu polityki zdrowotnej pod nazwą "Profilaktyka próchnicy zębów u dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym wieku szkolnym w Mieście Słupsku na lata 2022 – 2025" (druk nr 41/12).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu polityki zdrowotnej pod nazwą "Profilaktyka chorób układu sercowo - naczyniowego, nadciśnienia tętniczego oraz hipercholesterolemii
    w Mieście Słupsku na lata 2022 – 2030" (druk nr 41/10).

  10. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie do zasobu mienia komunalnego nieruchomości stanowiącej lokal mieszkalny (druk nr 41/4).

  11. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowej przy ul. Gdańskiej na działce nr 31/5 obr. 15 w Słupsku (druk nr 41/2).

  12. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania w 2022 roku dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków (druk nr 41/9).

  13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie oddziału przygotowania wojskowego w Technikum nr 4 w Słupsku wchodzącym w skład Zespołu Szkół Mechanicznych i Logistycznych im. inż. Tadeusza Tańskiego w Słupsku (druk nr 41/5).

  14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Gminą Słupsk
    w sprawie zasad prowadzenia pozaszkolnych punktów katechetycznych (druk nr 41/7).

  15. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Miastem Ustka
    w sprawie zasad prowadzenia pozaszkolnych punktów katechetycznych (druk nr 41/8).

  16. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w Słupsku (druk nr 41/1).

  17. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy skwerowi w Słupsku (druk nr 41/3).

  18. Podjęcie uchwały w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały nr XV/158/15 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 września 2015 r. w sprawie zasad stosowanych przy nadawaniu nazw ulicom, placom, drogom wewnętrznym i innym obiektom miejskim w Słupsku (druk
    nr 41/15).

  19. Rozpatrzenie skargi dotyczącej wykonywania zadań przez Prezydenta Miasta Słupska (druk
    nr 41/18).

  20. Rozpatrzenie wniosku o realizację inwestycji ronda na skrzyżowaniu ulic Wolności i Kołłątaja oraz nazwania go imieniem Romana Dmowskiego (druk nr 41/17).

  21. Rozpatrzenie petycji zawierającej żądanie podjęcia określonych działań w związku
    z ogłoszeniem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (druk nr 41/16).

  22. Rozpatrzenie wniosku dotyczącego organizacji i funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Słupsku (druk 41/19).

  23. Interpelacje i zapytania radnych.

  24. Sprawy bieżące.

    Lista obecności radnych na sesji:

    Kamil BIERKA +

    Tadeusz BOBROWSKI +

    Beata CHRZANOWSKA +

    Kazimierz CZYŻ +

    Bogusław DOBKOWSKI +

    Wojciech GAJEWSKI +

    Bożena HOŁOWIENKO +

    Łukasz JAWORSKI +

    Ryszard KRUK +

    Jan LANGE +

    Małgorzata LENART +

    Wojciech LEWENSTAM +

    Anna MROWIŃSKA +

    Anna ROŻEK +

    Mirosława SAGUN-LEWANDOWSKA +

    Paweł SKOWROŃSKI +

    Piotr SKOWROŃSKI +

    Renata STEC +

    Jacek SZARAN +

    Paweł SZEWCZYK +

    Adam TREDER +

    Artur WISZNIEWSKI +

    Aldona ŻURAWSKA +

Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Słupsku Beata Chrzanowska
Data wytworzenia:
19 stycznia 2022
Informację opublikował:
Ilona Czechowicz
Data publikacji:
26 stycznia 2022

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek