Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

LIII sesja Rady Miejskiej w Słupsku

22 lutego 2006, 10:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.
  2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 28 grudnia 2005 r. (stan na dzień 6 lutego 2006 roku).
  3. Sprawozdanie z działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów za rok 2005.
  4. Sprawozdanie z wykonania zadań gospodarowania środkami finansowymi funduszu celowego Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym za 2005 rok.
  5. Uchwalenie stanowiska w sprawie obchodów "pamięci dnia 8 marca 1945 r. w Słupsku".
  6. Podjęcie uchwał:
    • w sprawie zmiany uchwały Nr L/613/05 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 listopada 2005 roku
    • w sprawie przyjęcia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Miasta Słupska na lata 2006-2009 (druk nr 53/18),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2006 rok (druk nr 53/14),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2006 rok (druk nr 53/15),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2006 rok (druk nr 53/19),
    • w sprawie ustalenia na 2006 rok stawek dotacji przedmiotowych dla zakładów budżetowych oraz określenia zasad i trybu rozliczania tych dotacji (druk nr 53/16),
    • w sprawie Programu Ochrony Środowiska dla miasta Słupska na lata 2005-2008 wraz z perspektywą do 2012 roku oraz Planu Gospodarki Odpadami dla Miasta Słupska (druk nr 53/1),
    • w sprawie zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w mieszkaniu chronionym przeznaczonym dla usamodzielnianych wychowanków przy ul. Starzyńskiego 8/1a (druk nr 53/11),
    • w sprawie wydzierżawienia nieruchomości położonej w Słupsku przy ul. Solskiego – obręb 6, działka nr 433/15 (druk nr 53/9),
    • w sprawie wyrażenia zgody na przekazanie w formie aportu prawa własności nieruchomości położonej w Słupsku przy ul. Sportowej 73 na rzecz Spółki Gminy Miejskiej - "Wodociągi Słupsk" Spółki z o.o. (druk nr 53/20),
    • w sprawie zatwierdzenia rocznego planu finansowego funduszu celowego Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym (druk nr 53/5),
    • w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w przedszkolach, szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Miejską Słupsk, miasta na prawach powiatu (druk nr 53/4),
    • w sprawie zamiaru likwidacji I Liceum Ogólnokształcącego dla Dorosłych w Słupsku przy ulicy Szarych Szeregów 15 (druk nr 53/6),
    • w sprawie zamiaru rozwiązania Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Słupsku i likwidacji I Uzupełniającego Liceum Ogólnokształcącego dla Dorosłych w Słupsku przy ul. Szarych Szeregów 15 (druk nr 53/7),
    • w sprawie nadania imienia Przedszkolu Miejskiemu Nr 24 w Słupsku (druk nr 53/8),
    • w sprawie przyjęcia programu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień i przemocy w rodzinie na 2006 rok (druk nr 53/17),
    • w sprawie nadania statutu jednostce budżetowej Żłobki przy Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie z siedzibą w Słupsku przy ul. Sienkiewicza 19 (druk nr 53/10),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr XLVII/582/05 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 września 2005 roku w sprawie nadania statutu jednostce budżetowej pod nazwą Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie z siedzibą w Słupsku przy ul. Sienkiewicza 19 (druk nr 53/12),
    • w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie położonym w rejonie ulic Gdyńskiej, Racławickiej i Arciszewskiego (druk nr 53/2),
    • w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie położonym w rejonie ulic Szczecińskiej, Dunikowskiego, Koszalińskiej i Grottgera w Słupsku (druk nr 53/3),
    • w sprawie nadania nazwy ulicy w Słupsku (druk nr 53/13).
  7. Rozpatrzenie skargi Wspólnot Mieszkaniowych „Ogrody I”, „Ogrody II”, „Ogrody III” w Słupsku na działalność Zarządu Dróg Miejskich w zakresie uchylania się od odpowiedzialności za stan kanału deszczowego przy ul. Ogrodowej w Słupsku.
  8. Rozpatrzenie skargi Pani Wioletty Symonowicz na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie zaniechania działań w sprawie dotyczącej mieszkania.
  9. Rozpatrzenie skargi Pani Katarzyny Wilkosz na działalność Prezydenta Miasta w zakresie odmowy umieszczenia na liście osób ubiegających się o przydział mieszkania komunalnego.
  10. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
  11. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
UWAGI Przed rozpoczęciem obrad wystąpią dzieci z Przedszkola Miejskiego Nr 24 w Słupsku.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
31 lipca 2008
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
31 lipca 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek