Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

LVII sesja Rady Miejskiej w Słupsku

31 maja 2006, 10:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.
  2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 29 marca 2006 r. (stan na dzień 9.05.2006 roku).
  3. Rozpatrzenie skarg na działalność Prezydenta Miasta Słupska:
    • Pana Franciszka Oleksego w zakresie odmowy zameldowania na pobyt czasowy osoby wskazanej przez najemcę,
    • Pana Stefana Dymitra na działalność Prezydenta Miasta w zakresie odmowy zameldowania na pobyt czasowy córki skarżącego,
    • Państwa Ewy i Piotra Pabisów na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie odmowy umorzenia zwrotu udzielonej bonifikaty,
    • Pana Henryka Cyckowskiego na działalność Prezydenta Miasta w zakresie odmowy scalenia lokalu mieszkalnego,
    • mieszkańców ulicy Górnej na działalność Prezydenta Miasta w zakresie przeprowadzonych przetargów nieruchomości przy ul. Bohaterów Westerplatte i Tuwima,
    • mieszkańców ulicy Górnej na działalność Prezydenta Miasta w zakresie poczynań urzędników w przedmiocie budowy marketu „Castorama” na działce u zbiegu ulic Bohaterów Westerplatte i Hubalczyków,
    • Pani Wioletty Symonowicz na działalność Prezydenta Miasta w zakresie zaniechania działań w sprawie przywrócenia mieszkania skarżącej.
  4. Rozpatrzenie skargi Pani Wioletty Symonowicz na działalność Rady Miejskiej w Słupsku w sprawie przydziału lokalu mieszkalnego.
  5. Podjęcie uchwał:
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2006 rok (druk nr 57/10),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2006 rok (druk nr 57/12),
    • w sprawie procedury tworzenia, uchwalania i dokonywania zmian w budżecie Miasta Słupska (57/13),
    • w sprawie kierunkowych założeń polityki budżetowej miasta Słupska na 2007 rok (druk nr 57/20),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr XLII/521/05 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 czerwca 2005 roku w sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości w związku z tworzeniem nowych miejsc pracy (druk nr 57/17),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr XXXVII/427/05 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 23 lutego 2005 roku w sprawie utworzenia rachunku dochodów własnych Centrum Kształcenia Praktycznego w Słupsku oraz określenia przeznaczenia tych dochodów (druk nr 57/11),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr XL/477/05 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 kwietnia 2005 roku w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania i wypłacania stypendiów dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych prowadzonych i dotowanych przez Gminę Miejską Słupsk na wspieranie rozwoju edukacyjnego młodzieży z terenów wiejskich w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (druk nr 57/8),
    • w sprawie zatwierdzenia taryfy cen za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na obszarze Gminy Miejskiej Słupsk (druk nr 57/9),
    • w sprawie upoważnienia Prezydenta Miasta Słupska do nabywania nieruchomości w drodze przysługującego gminie prawa pierwokupu (druk nr 57/1),
    • w sprawie przekazania na rzecz Skarbu Państwa prawa własności nieruchomości stanowiących drogi wojewódzkie i krajowe położonych w granicach administracyjnych miasta Słupska (druk nr 57/2),
    • w sprawie przejęcia do zasobu mienia komunalnego prawa własności nieruchomości położonej w Słupsku przy ul. Kołłątaja 28 (druk nr 57/18),
    • w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w trybie bezprzetargowym udziału ½ nie wydzielonej części w nieruchomości zabudowanej domem mieszkalnym, położonej w Słupsku przy ul. Rafała Krajewskiego 14 (druk nr 57/19),
    • w sprawie nadania nazwy rondu w Słupsku (druk nr 57/14),
    • w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Słupska (druk nr 57/15),
    • w sprawie przekształcenia zakładu budżetowego Gminy Miejskiej Słupsk pod nazwą: „Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku” w jednostkę budżetową pod nazwą „Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku” (druk nr 57/16),
    • w sprawie przekształcenia zakładu budżetowego Gminy Miejskiej Słupsk pod nazwą „Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku” w jednostkę budżetową pod nazwą „Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku” (druk nr 57/5),
    • w sprawie przyjęcia „Miejskiego Programu Opieki nad Dzieckiem i Rodziną” (druk nr 57/6),
    • w sprawie wyrażenia zgody na ujęcie w budżecie Miasta Słupska na rok 2007 środków finansowych dla Województwa Pomorskiego (druk nr 57/7),
    • w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Krzywoustego” w Słupsku (druk nr 56/11).
  6. Stanowisko Rady Miejskiej w Słupsku w sprawie Zastępcy Prezydenta Miasta Słupska Andrzeja Obecnego.
  7. Stanowisko Rady Miejskiej w Słupsku w sprawie Słupskiego Magazynu Samorządowego realizowanego i emitowanego na zlecenie Prezydenta Miasta za pośrednictwem Telewizji Słupsk oraz Radia Koszalin.
  8. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
  9. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
31 lipca 2008
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
31 lipca 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek