Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XXII sesja Rady Miejskiej w Słupsku

30 kwietnia 2008, 10:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.
  2. Informacja Prezydenta Miasta Słupska o bieżącej działalności.
  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 27 lutego 2008 roku (stan na dzień 7 kwietnia 2008 r.).
  4. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania Prezydenta Miasta Słupska z wykonania budżetu Miasta Słupska za 2007 rok i udzielenia Prezydentowi absolutorium z tego tytułu (druk nr 22/6):
    • wystąpienie Prezydenta Miasta Słupska,
    • wystąpienie Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej,
    • dyskusja,
    • podjęcie uchwały.
  5. Podjęcie uchwał:
    • w sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miejskiej Słupsk (druk nr 22/8),
    • w sprawie ustalenia wysokości stawki procentowej opłat adiacenckich na terenie miasta Słupska (druk nr 22/9),
    • w sprawie uchylenia uchwały Nr XXXV/414/05 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 stycznia 2005 r. w sprawie użyczenia nieruchomości położonej przy ul. Arciszewskiego (druk nr 22/3),
    • w sprawie zaliczenia ulic do kategorii dróg gminnych (druk nr 22/5),
    • w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Lelewela” w Słupsku (druk nr 22/2),
    • w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie położonym w rejonie ulic Piłsudskiego i Banacha w Słupsku (druk nr 22/4),
    • w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego oraz zatwierdzenia wartości punktu w celu określenia miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Miejską Słupsk (druk nr 22/7),
    • w sprawie zmiany chwały Nr XXIII/214/04 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie ustalenia sieci i obwodów przedszkoli miejskich na terenie Gminy Miejskiej Słupsk (druk nr 22/11)
    • w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego w pierwszej kategorii zaszeregowania w tabeli miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego oraz wyrażenia zgody na określenie wartości jednego punktu w Domu Pomocy Społecznej „Leśna Oaza” w Słupsku (druk nr 22/10),
    • w sprawie zaopiniowania wniosku Spółki Cywilnej „NOWA” Jan Kokos, Tomasz Kokos, w Słupsku o zmianę zezwolenia na działanie wielkopowierzchniowego obiektu handlowego dotyczącą zmiany powierzchni sprzedaży i całkowitej powierzchni obiektu handlowego (druk nr 22/12),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr II/8/06 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 listopada 2006 roku w sprawie powołania osobowego składu stałych Komisji Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 22/1).
  6. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
  7. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
31 lipca 2008
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
31 lipca 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek